Witamy ! |
---|
|
No tak. Zdziwisz się jak szybko można namierzyć takiego pacjenta. Modne ostatnio chińskie ksenony rozbudziły wyobraźnie policjantów. Nie zastanawiają się zbytnio tylko zabierają dowód i sajonara , czy jakoś tak. Swoiste prawo Kalego zastosowane w praktyce.mirol1 napisał(a):Wielki dzięks za rady, policją ani atestami się zbytnio nie przejmuję bo który policjant będzie sprawdzał poszczególne żarówki czy ustawienie lamp , na drodze co 3 auto to ma chyba źle ustawiony reflektor ale to szczegół , poza tym boję się faktycznie o elektrykę, kupię sobie zwykłe Philipsy i będzie ok
ADAM SP3WXO napisał(a):Jedyne sensowna rozwiązanie jakie widzę we frotce to zestaw normalnych reflektorów + dwa halogeny dalekosiężne mocowane np na kangurze no i oczywiście przeciwmgielne w zderzaku.
Taaaa , tylko nas tam nie ma. Tu jest Polska.Balkandriver napisał(a):A co do oślepiania - w krajach południowobałkańskich i północnoafrykańskich 100/90 to prawie standard, a nawet 160/90 lub 160/120 i jeżdżą i dają radę.
BALKANDRIVER
brum napisał(a):We Frocie A przeciwmgielne i tak mało dają bo nie świecą pod mgłą a w mgłe, lepiej dać tam dalekosiężne.
wikked napisał(a):Zjechałeś 20-krotnie z mocą więc układ głupieje. Spróbuj założyć 5W i zobacz czy dalej będzie świrował. Jak przestanie, to przelicz opornik do układu równoległego (nie szeregowo bo będziesz miał spadek napięcia i przestaną być kierunki w ogóle widoczne) i go wlutuj.
FROTERKA napisał(a):Co do 100W. Jeździliśmy na takich w corsie, swego czasu też we frotce, dopóki się nie spaliły.
Mąż mówi, że instalacji nie ma prawa się nic stać pod warunkiem, że masa coś tam, coś tam (zapomniałam ).
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości