przez Balkandriver » 08 paź 2009 09:28:51
Wygląda to tak:
Od kierownicy każą iść po kablu włączającym sygnały, przeciąć go w pkt 1 i założyć tam przełącznik(nr 4), którym wybierzesz, czy ma trąbić sygnałami zainstalowanymi fabrycznie, czy tym sygnałem, który montujesz (w instrukcji piszą, że ten przełącznik - 4, nie jest zawarty w zestawie, musisz sobie zakupić taki).Od przełącznika nr 4 jeden kabel idzie dalej do fabrycznych sygnałów (od B do 2), drugi do przekaźnika nowo montowanego sygnału(A - przekaźnik styk 85).
Od akumulatora 3 ciągniesz kabel z + do styku 30/51 przekaźnika, wpinając pomiędzy akumulator, a przekaźnik bezpiecznik 6.
Ze styku przekaźnika 87 prowadzisz kabel do plusa sygnału, wpinając równolegle przełącznik, ten narysowany hebelkowy (podejrzewam, że jest to przełącznik wybierający różne rodzaje syreny).
Z sygnału odprowadzasz kable do masy, oznaczone nr 5.
W przekaźniku zwierasz styki 30/51 i 86.
Na przewodach masz oznaczenia średnicy kabli.
Tak więc pkt 4 to oznaczenie przełącznika, który musisz zanabyć i umieścić w dogodnym dla obsługi miejscu.
Możesz z niego zrezygnować, jeśli nie będziesz używał sygnałów fabrycznych i wtedy łączysz bezpośrednio C z A , odcinając kabel idący do fabrycznych sygnałów.
Pozdro
BALKANDRIVER