Strona 1 z 3

[All] Immobilizer

PostNapisane: 12 lut 2008 22:54:28
przez sledz
Koledzy immobilizer to dobra rzecz i potrzebna w wielu przypadkach,są tacy co go zakładają celowo. :?:
Ale mnie tylko denerwuje i przeszkadza :evil: :twisted: .Zamiast odpalić i jechać trzeba się grzebać.
Wie ktoś jak to wyłączyć we własnym zakresie ,czy też potrzebna będzie in terwencja majstra elektryka

PostNapisane: 05 mar 2008 15:45:25
przez Marucha
Głowy nie dam, ale w twoim modelu chyba można go odpiąć. No ale jak, to tego nie wiem. Wiem natomiast, że we frotkach po 98 roku niestety nie ma mozliwośći odłączenia IMMO. Natomiast wiem również, że jeżeli masz problem z uruchamianiem auta z powodu IMMO, to najczęstrzą przyczyną takiego stanu jest jakieś przebicie, zwarcie na kabelkach owego IMMO.

PostNapisane: 09 mar 2008 17:38:37
przez sick69
ja na twoim miejsvcu bym go poprostu powycinal 8)

PostNapisane: 09 mar 2008 18:25:42
przez sledz
Właśnie ,co i gdzie obciąć,i żeby potem chciał palić. :idea:

PostNapisane: 07 maja 2008 12:58:09
przez Lewy
Witam! ja w swojej fronterze zdemontowałem "czytnik" do immo z plastiku kolumny kierowniczej i skleiłem go taśmą klejącą z "pilotem" na stałe a następnie wrzuciłem gdzieś w kolumnę kierownicy pod plastikiem, :lol: jak do tej pory działa i nie ma z tym żadnych problemów :)

PostNapisane: 07 maja 2008 20:46:53
przez sledz
O to coś w moim stylu.Zrobię podobnie.Dzięki.

PostNapisane: 05 cze 2008 18:21:09
przez macias
witam.mam taki problem ostatnio bowiem podczas jazdy włącza mi sie w aucie imobilizer i odcina mi na jakis czas doplyw paliwa i pozniej jest ok, czym to moze byc spowodowane??

PostNapisane: 05 cze 2008 21:47:04
przez Marucha
Wędrującymi prądami. Zapewne masz jakieś przebicie na instalacji immobilarzejkowej.

Re: Immobilizer

PostNapisane: 29 gru 2008 15:47:22
przez Bartmin
Witam. Mam problem z IMMO w mojej fronterze. Problem polega na tym, że IMMO raz działa a raz nie i nie można odpalić auta. Poprzedni właściciel powiedział mi, że pomaga wyjęcie kluczyka, zamknięcie drzwi centralnym zamkiem i ponowne otwarcie. Chciałbym wiedzieć jak naprawić ten problem, co może być przyczyną oraz w jaki sposób odłączyć IMMO. Immobiliser mam zamontowany w kluczyku. Posiadam dwa komplety kluczy i przy obu występuje ten sam problem.
Dzięki za pomoc, Pozdrawiam

Re: Immobilizer

PostNapisane: 29 gru 2008 22:35:07
przez brum
Sam tego nie odłączysz to nawet nie próbuj. Pewnie siada już kostka z kodem w kluczyku. Jedź do serwisu i spytaj co można zrobić z tym zrobić

Re: Immobilizer

PostNapisane: 01 sty 2009 13:44:55
przez Bartmin
Witam szanownych kolegów. W związku z tym, że problemu raczej sam nie rozwiążę chciałbym zapytać czy ktoś wie gdzie można owe IMMO odłączyć za rozsądną cenę. Dzwoniłem i pytałem w okolicy i usłyszałem że zrobią mi to w warsztacie za 500 zł. Wydaje mi się trochę dużo, tym bardziej, że czytałem na innym forum, że w tym roczniku sprawa raczej jest dość prosta. Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam

Re: Immobilizer

PostNapisane: 01 sty 2009 20:04:21
przez Balkandriver
Moim zdaniem, dowiedz się oficjalnie lub nie, który kabel wysiepać , żeby to odłączyć.

BALKANDRIVER

Re: Immobilizer

PostNapisane: 05 sty 2009 21:48:45
przez Bartmin
Taki mam właśnie plan. Wszystkich którzy mogą mi pomóc proszę o kontakt na forum albo na maila. Dam znać jeżeli tylko posunę się do przodu. Póki co pytanie nadal aktualne. Pozdrawiam wszystkich.

Re: Immobilizer

PostNapisane: 06 sty 2009 10:32:04
przez FROTERKA
Trzeba albo metodycznie sprawdzić kabelek po kabelku albro zrobić jak Lewy pisał wyżej.

Re: Immobilizer

PostNapisane: 06 sty 2009 11:08:48
przez sledz
Ja jakoś ze swoim dziadostwem się pogodziłem i mimo że jest sprawne, to jednak chętnie pozbył bym się tego ustrojstwa.

A jak już to nastąpi to będę mógł zapalać frote wszystkim[czyt;moneta śrubokręt itd]
Oby tylko nie cofnąć stacyjiki max w lewo bo zaskoczy blokada.

Re: Immobilizer

PostNapisane: 06 sty 2009 22:57:26
przez konik
Jacek napisz coś więcej jak wygląda ten Twój immobiliser albo wrzuć fotkę to coś wymyślimy. Ja też mój usunąłem bez najmniejszych problemów w 15 min :D Przed zakupem swojej frotki oglądałem chyba z 10 aut i większość miała dokładany immobiliser w kształcie pastylki a czytnik montowany do kolumny kierownicy.

Re: Immobilizer

PostNapisane: 07 sty 2009 00:00:29
przez sledz
Ja mam tak jak to opisałeś,
w kolumnie lampka ,,czytnik''a przy breloczku z kluczykami taki mały dynks :?:
Trzeba dotknąć przytrzymać i dopiero zapalać :twisted:

Re: Immobilizer

PostNapisane: 07 sty 2009 13:21:25
przez Bartmin
Ja mam ukryty chyba w pilocie od centralnego zamka. Mimo to koledzy byłbym wdzięczny gdybyście i ze mną podzielili się wiedzą na temat odłączania swoich. Możliwe, że schemat działania jest ten sam.

Re: Immobilizer

PostNapisane: 07 sty 2009 14:20:58
przez konik
Jacek u Ciebie bez problemu immo schowany jest w kolumnie i wystarczy go wypiąć i połączyć 2 przewody natomiast w nowszych gdzie jest fabryczny w kluczyku nie jest to takie proste albo wręcz niemożliwe

Re: Immobilizer

PostNapisane: 07 sty 2009 16:28:34
przez sledz
Dzięki jak się ociepli sprawdzę.