Witam,
Mam prośbę... Proszę o precyzyjne odpowiedzi na moje lamerskie pytania
1. Mógłbym mi ktoś napisać jakie kontrolki na zegarach powinny się zaświecać po przekręceniu kluczyka w stacyjce (po włączeniu zapłonu) bez rozruchu?
2. Kidy zapala się i czy w ogóle zapala się kontrolka "Check" jeśli nie ma żadnych błędów?
3. Miałem zerwaną taśmę poduszki w kierownicy - kontrolka poduszki cały czas się paliła, brak klaksonu. Po usunięciu wady taśmy pojawił się klakson, a kontrolka poduszki powietrznej przestała się świecić (oczywiście po przekręceniu kluczyka chwilo się zapala). Czy to normalny objaw? Bo mi szczerze się wydawało, że błąd poduszki można usunąć jedynie podłączając kompa.
4. Czy to normalne (oryginalna konfiguracja) by seryjne radio po przekręceniu kluczyka (włączeniu zapłonu) włączało się, a po wyłączeniu zapłonu wyłączało się samo? Radio da się włączać bez kluczyka.
Dziękuję i pozdrawiam.
PS.
ad.2 W starym audi 80 pamiętam, że po przekręceniu kluczyka zapalała się kontrolka check, a po odpaleniu silnika gasła. We frocie kontrolka check nie zapala mi się w ogóle - stąd powyższe pytanie. Zaczynam mieć podejrzenia, że być może albo żarówka się spaliła albo ktoś celowo upośledził kontrolkę i jeżdżę cały czas na jakimś byku (mimo, że byłem na kompie z tą frotką i nic niby nie wykazało - nie mam pewności czy silnik diagnozowali czy nie - wtedy testowali ciśnienie doładowania i poduszki, a auto raczej chodzi ok )... Proszę o sugestie