maciar napisał(a):Jeżeli w swojej na 12v podłączysz odwrotnie kabelki to też będzie grzać
Element "chłodzący" pletiera bedzie ok... ale wentylatro może tego nie przezyc bo jest elektroniczny...
Przełącznik chłodzi-grzeje polecam zabezpieczyc przed przypadkowym przełączeniem... nawet zwykła taśma izolacyjna.
Mam podobną jak na osttanim linku - trzeba pamietac by nie wydoic AKU na amen
Jak macie ja w bagazniku i narzekacie ża słabo chodzi - warto sprawdizć jakie napięcie dociera do samej lodówki (spadki napięcia na kablach")
Ja do bagażnika miałme doprowadzony kabel ~~6mm^2 i chłodziło OK a napięcie nie spadało więcej niz 0,5V
Frotka B sport ma chyba z lewej strony kable do gniazda zapalniczki - ale jeszce ich nie sprawdzałe, - jednak sa raczej cieniutkie.... jak napotrzeby lodówki. Jak mnie pamiec nie myli lodówka potrafi brać ~~6A czyli calkiem duzy AKU 65Ah potrafi wydoic w 10 godzin
Ja z tyłu miałem taki specjalny przekaźnik co mi sam wyłączał zasilanie dla lodówki jak napięcie spadało do 11,5V i nie było ryzyka rozładowania AKU. Takie cos podobnego łatwo zrobic domowo - jakby ktoś planował małe kablowanie do bagażnika to mogę podrzucic prosty schemat takiego szpeja. Gotowe podobne układu ( wtyczka-pudełko-gniadko zapalniczkowe można kupic w norauto)
Obecnie planuję do tyłu puścić kabelek 16 mm^2
i zrobic z tłu mała "rozdzielnie".
Widziałem tez dzisiaj ładne torbo-lodówki w Norauto - Torba termiczna zintegrowana z modułem chłodzącym -- wygladało solidnie -
zaleta - składane !!! zajmuje 5 razy mniej miejsca i może sie "dostosowac" kształtem .
http://www.allegro.pl/item1082146810_lo ... pojem.html