Witamy ! |
---|
|
Lewy napisał(a):ja już jestem na końcowym etapie budowy mojej kotwicy. koszt materiałów to 40zł ale jak ktoś ma złom blisko to będzie taniej.
całość waży około 10kg ale prawie nie zajmuje miejsca. można to ustawić samemu nie wymaga obecności 2 osób
materiały:
2x płaskownik (wymiary mniej więcej takie) 10x100x750mm
1x płaskownik 10x100x400mm
8x pręt zbrojeniowy 22x500mm
1x ucho do holowania
płaskowniki układamy na kształt litery "A" wiercimy otwory na przestrzał żeby wkładać w nie pręty. pręty ostrzymy a do drugich końców przyspawujemy duże podkładki żeby móc je wyciągać z ziemi.
kładziemy wszystko na ziemi, na wierzchołku powstałej litery "A" montujemy ucho do holowania i wbijamy pręty w wywiercone otwory. całość jest na prawdę wytrzymała i daje radę utrzymać ciężar auta nawet po wbiciu w lekko grząskie podłoże.
markus napisał(a):kolego może jakieś fotki?
jrzeuski napisał(a):Tia, a wiesz ile kosztuje wiertło fi22, żeby zrobić dziurę na taki pręt?
grzesiu911 napisał(a):w dość stabilnym gruncie..... czemu nie, wygląda jakby fajnie robiła. [...] Ale dla dość lekkich Sportów to chyba dobra alternatywa i tania
vix napisał(a):Prowadzac line pod porzeczka wierzcholek bedzie automatycznie dociskany podczas wyciagania - nie wydziera szpil do gory tak jak na filmie tylko sklinuje przy samej ziemi. Nie zostalo nic innego jak zobaczyc czy teoria sprawdzi sie w praktyce
markus napisał(a):płaskownik to sprężysta opcja,
jeśli już to lepiej zapodać profil i zakończyć coś w rodzaju kolca!! Profil metalowy jest o wiele lepszy/ silniejszy niż pręt czy płaskownik!!
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości