Strona 6 z 9

Re: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 19 lis 2014 15:21:21
przez ali
Tadeusz - jak kupisz nie dobitego longa B i mądrze go zrobisz to się autem pocieszysz ;)

Re: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 19 lis 2014 17:46:26
przez tadeusz
To ja wiem, ale w tym wątku kompletnie nie chodzi mi o przerabianie ;)

Re: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 19 lis 2014 18:02:26
przez RudeBoy
W ciężki teren to nadaje się zmota na 38" z V8 i mechanikiem.
amen!

Re: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 19 lis 2014 18:06:25
przez cinek1983059
tadeusz napisał(a):stromych podjazdów tym nie zrobisz bo za mało ma mocy (chyba, że mówimy o stromym, lecz 2, może 5 metrowym podjeździe - no jakoś mi się zdaje, że 2,0 to nieco mało mocy ma ten silniki


nie gadaj chłopie głupot bo moim 2.0 robię takie zjazdy i podjazdy że gwarantuje ci żaden patrol nie podjedzie,a moc hmmm powiem tylko tyle że ukręciłem nim reduktor,mase przegubów i półosiek,jeżeli dalej twierdzisz że 2.0 słabe i nie robi w terenie to zgłoś swój udział w następnym ''wypad terenowy tylko dla odważnych'' i zobaczysz co to jest stromy zjazd :boss:

Re: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 19 lis 2014 19:38:13
przez RudeBoy
Nie fantazjuj Cinek.
Długi stromy podjazd ze słabą trakcją i mocy braknie na 100%.

Re: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 19 lis 2014 21:07:40
przez oposs
Takim postem można rozpocząć interesujący temat w dziale nissana na rajdach4x4 :D

Re: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 19 lis 2014 21:51:06
przez tadeusz
RudeBoy napisał(a):W ciężki teren to nadaje się zmota na 38" z V8 i mechanikiem.
amen!

Amen. :) Tak mniej więcej o to mi chodziło: )

Re: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 19 lis 2014 21:54:47
przez bart322
oposs napisał(a):Takim postem można rozpocząć interesujący temat w dziale nissana na rajdach4x4 :D


Niedawno ktos tam spytal o max rozmiar opon do y60 :1:

Re: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 19 lis 2014 22:01:14
przez tadeusz
cinek1983059 napisał(a):
tadeusz napisał(a):stromych podjazdów tym nie zrobisz bo za mało ma mocy (chyba, że mówimy o stromym, lecz 2, może 5 metrowym podjeździe - no jakoś mi się zdaje, że 2,0 to nieco mało mocy ma ten silniki


nie gadaj chłopie głupot bo moim 2.0 robię takie zjazdy i podjazdy że gwarantuje ci żaden patrol nie podjedzie,a moc hmmm powiem tylko tyle że ukręciłem nim reduktor,mase przegubów i półosiek,jeżeli dalej twierdzisz że 2.0 słabe i nie robi w terenie to zgłoś swój udział w następnym ''wypad terenowy tylko dla odważnych'' i zobaczysz co to jest stromy zjazd :boss:


O.M.G tosz to potwór jakiś pod maską u Ciebie drzemie. Wybacz Ale na tak hard Core imprezy to ja się nie piszę. A strome podjazdy zawsze mnie przerazaly. Przepraszam za cynizm, nie mogłem się powstrzymać, a robienie z frotki 2.0 mocarza to już nieco ponad moje siły. Wobec czego pozostaje mi przyjąć, ze jednak nie powinienem tu być obiektywnym. A jak pojawi się ktoś nowy uporczywie mu będę wciskać, ze 2,0 to mega moc... Tylko Nick zmienię ... np. na Andersen.

Re: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 19 lis 2014 22:15:03
przez jrzeuski
Nie ma co sie przekomarzac, bo kazdy ma troche racji. Teren jest różnorodny i nie ma idealnego auta do każdego. Są takie podjazdy, że i najmocniejszy silnik nie pomoże jak trakcji brak, bo grawitacja bezlitośnie ściąga na dół 3-tonowego parcha po zmotaniu a lekkie auta z silnikiem od kosiarki wjada jak po płaskim. Frota jest posrodku stawki w kategorii wagi i mocy, wiec to czego dokona zalezy przede wszystkim od umiejętności kierowcy. Wie to każdy kto jezdzi w teren w grupie różnych aut. I wie tez, ze nikt tam nie wnika, komu idzie lepiej tylko pomaga sie tym, ktorzy utkneli, niewazne czym.

Re: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 19 lis 2014 22:17:07
przez RudeBoy
tadeusz... co się dziwisz?
Jest tu spore grono ludzi zakochanych we fronterach... no i w sumie spoko...
Tylko ta miłość im przyćmiewa rzeczywistość. Bo nie chcę napisać, że np. nie widzieli dobrze przygotowanego auta do extremu i co takie auto z ogarniętym kierownikiem potrafi...

Re: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 19 lis 2014 22:18:44
przez jrzeuski
PS. Na ostatnim wypadzie jechał z nami seryjny Explorer z lekkim liftem. Objechał zmotanego Jeepa, ktory utknal w koleinach. Niemożliwe? A jednak ;)

Re: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 19 lis 2014 22:39:01
przez tadeusz
Nie dziwię się, ba nawet rozumiem. Ale kurczę trochę obiektywizmu. Lubię np. Jeepa, Ale mówię wprost- ma gówniane mosty. Mitsu jest fajne, ale sprzęgło w nich (zwłaszcza benzynowych to porażka) parchy są super Ale ważą w kij... a tu proszę, frotka 2,0 zajebista w ciężki teren i objeżdża wszystko bo liczy się kierowca. To albo ja latam z samymi fachowcami albo jednak samochód robi zajebistą przewagę. Zauwaze jeszcze tylko, ze paradoksalnie najwiekszą przewagę daje w czymś poważnym ambitny, silny i klimaty pilot, bo to właśnie on zapierdalac musi przez wszystkie błota, rzeki i inne główna by motać pasy, szekle zblocza czy kotwy. Generalnie szacunek dla motajacych bo dziś to już nie wyścig umiejętności a kasy. Pojawiają się ekipy ostatnio, ładnie oklejanie, cuda Ku*wa wianki różowe, beżowe lśniące i zapakowane kasą i wooooow czasem odpierdalają szopki i są zagrożeniem, a czasem idą jak przeciag i można sobie pomarzyc. Pierd**lenie o mocnych na pojazdach 2,0 mnie po prostu bawią. To jak bym mówił "tak mam chińczyka od Dragon winch, ale żaden mechanik mi nie fiknie. Porazka...

Re: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 20 lis 2014 07:54:09
przez renowator
Tadeusz nie złość się, wejdź na forum malucha to Ci napiszą że maluchem Cię objadą (tu zdecydowana większość uwielbia Frotę,co tłumaczy tok zażartą obronę) :D

Re: Odp: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 20 lis 2014 07:59:23
przez brum
Ja polecam tym co uważają że to złe auto, żeby je sprzedali i kupili coś lepszego.
Skoro takie złe to po co je trzymać.

Re: Odp: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 20 lis 2014 08:35:07
przez renowator
brum napisał(a):Ja polecam tym co uważają że to złe auto, żeby je sprzedali i kupili coś lepszego.
Skoro takie złe to po co je trzymać.


Święta racja :>:

Re: Odp: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 20 lis 2014 08:51:42
przez tadeusz
brum napisał(a):Ja polecam tym co uważają że to złe auto, żeby je sprzedali i kupili coś lepszego.
Skoro takie złe to po co je trzymać.


Chryste Panie... Częstochowy obrona to widzę był pikuś :) zacietrzewienie godne podziwu! Kolego brum, ja zamierzam nabyć frotkę, tylko nie zamierzam jej taplać w błocie. Jako furę na zimę zwłaszcza frotkę B uważam za bardzo przyzwoite auto - ba, powiem że nawet jedno z ciekawszych w tym przedziale cenowym. Nie bardzo mam co sprzedać bo jeszcze jej nie nabyłem. Przedmiot tego postu miał mówić o tym, czy Frotka nadaje się w ciężki teren. W mojej ocenie co już pisałem wielokrotnie - NIE. Napisałem też, że przerobić można wszystko i w sumie niemal bez ograniczeń - tylko wówczas z reguły to zostaje rama i blachy (cząstkowo) z takiego auta i trudno mówić wówczas, że to nadal auto seryjne. Czy więc na pytania na forum można odpowiadać zgodnie z prawdą i przekonaniem?

Re: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 20 lis 2014 09:05:54
przez cinek1983059
to teraz to już namydlałeś oczy wszystkim,nie wiem czego ty chcesz i co chcesz usłyszeć,jeżeli chodzi ci o ciężki teren w sense wyścig wyciągarek, to chyba jasne że żadne auto seryjne się nie nadaje tylko lekkie zmoty z mechanikiem,bo dla jednego ciężki teren to przeprawa 4 godziny przez błoto, a dla drugiego poland trophy.zakończ już swoje gorzkie żale na ten temat bo sam nie wiesz czego chcesz.kup frote pojeździj trochę po terenie i sam ocenisz do czego się nadaje,bo takie gadanie na forum do niczego nie prowadzi,sami znawcy techniki off road, a jak przychodzi co do czego to miękkie dupy i nie ma komu jeździć

Re: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 20 lis 2014 09:15:17
przez tadeusz
cinek1983059 napisał(a):to teraz to już namydlałeś oczy wszystkim,nie wiem czego ty chcesz i co chcesz usłyszeć,jeżeli chodzi ci o ciężki teren w sense wyścig wyciągarek, to chyba jasne że żadne auto seryjne się nie nadaje tylko lekkie zmoty z mechanikiem,bo dla jednego ciężki teren to przeprawa 4 godziny przez błoto, a dla drugiego poland trophy.zakończ już swoje gorzkie żale na ten temat bo sam nie wiesz czego chcesz.kup frote pojeździj trochę po terenie i sam ocenisz do czego się nadaje,bo takie gadanie na forum do niczego nie prowadzi,sami znawcy techniki off road, a jak przychodzi co do czego to miękkie dupy i nie ma komu jeździć


WIesz co, polecam lekturę wątku od początku :) Albo masz kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem, albo po prostu z czytaniem :glaszcze: to nic... wszystko można nadrobić :wink: Gorzkie żale? gdzie niby widzisz gorzkie żale? skoro frotka 2,0 jest taka doskonała w ciężki teren to czemu czytając twój profil mam wrażenie że zostały ci z niej hmmm rama i trochę karoserii? Zawieszenie jakieś mało fronterowe przód o woooooow jakoś tak całkiem inny, mosty (legendarnie trwały most w benzynowej 2,0 nie spełniał oczekiwań że go zmieniłeś???? - po co?, no po co skoro to auto w ciężki teren...) Wybacz kolego cinek, nie będę z Tobą polemizował, bo jakoś nadajemy na nie tyle na innych falach, co wręcz to wygląda tak, jak ja bym do ciebie dzwonił na komórkę a ty byś mi odpowiadał na cb radio....

Powtarzam więc przerabiać można zawsze i wszystko - tylko jedno ale - po co? Tym samym zamknąłem debatę z twoją twardą dupą w terenie :wink:

Re: Czy Frotka nadaje się w cięższy teren???

PostNapisane: 20 lis 2014 09:28:10
przez Semir
Hmm było to już pisane ale...

Jak dla mnie żadne auto po wyjeździe z salonu nie nadaje się w CIĘŻSZY TEREN.

Nie jedna osoba pisała, lift, opony, doświadczenie, to coś co ma kierowca i pilot.

Nie piszę już o zaczepach pod liny, HL czy wyciągarka.

Kwestia samego terenu też jest dyskusyjna jak i spalanie i styl jazdy.

Jak już pisałem temat z cyklu nie kończąca się opowieść.

Jak dla mnie frota to wdzięczne auto, stosunek jakości do ceny też uważam za dobry.

Stosunkowo łatwo też ulepszyć właściwości terenowe forty i nie dużym kosztem.

tadeusz napisał(a):Jako furę na zimę zwłaszcza frotkę B uważam za bardzo przyzwoite auto - ba, powiem że nawet jedno z ciekawszych w tym przedziale cenowym


Przedział cenowy ważny ale na zimę uważam że lepsze auto jest ja ma stały napęd 4x4 full time czy super sellekt.

Miałem B trochę czasu teraz mam A a z nią do początek przygody i problemów poniekąd.

Dyskusja i tak nie będzie miała końca...