Różnica między mechanizmami LSD a blokadami Aussie Locker, Detroit Locker, Lockrite jest zasadnicza.
Mechanizmy LSD w stanie normalnym czyli jazda na wprost zachowuje się jak otwarty dyfer. Dopiero przy różnicy oprów na kołach zaczyna "działać" pozwalając przenieść marną część momentu na koło dociążone.
Z auto lockerami jest inaczej. Mechanizmy tego typu w stanie normalnym są zblokowane 100%. Dopiero baaardzo duża różnica oporów na kołach (jazda po czarnym) powoduje rozpięcie blokady objawia się to charakterystycznym terkotaniem. W terenie taka blokada sprawdza się bardzo dobrze większość czasu pozostaje zblokowana.
Takie auto lockery mają jedną wielką wadę która jest ich zalętą
Jazda po czarnym to tragizacja. W zakrętach wyraźnie czuje się moment rozpięcia. Auto znacznie trudniej skręca...
Jak masz śmigać tym codziennie po czarnym to nie idź w to. Jak auto tylko do zabawy to jak najbardziej
Jechałem kiedyś wronglerem z takim lockerem i bosz... po czarnym masakra... a w zimie to już musi być niezły czad