Strona 2 z 2
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 17:20:50
przez RudeBoy
brum napisał(a):RudeBoy napisał(a):no jeżeli z fronetry będzie tam tylko rama i buda to ciężko to nazwać frontera...
najważniejsze elementy auta są, więc wg mnie to dalej Frota.
hahahah!
mosty z patrola i silnik z omegi no frontera jak nie wiem co, weź nie bądź śmieszny.
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 17:22:12
przez brum
To jak do parcha wkładają np LS to już nie patrol?
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 17:22:52
przez Odoll
Nawet patrole i suzuki trzeba motać żeby wygrywały więc w czym problem
Jeszcze serią z fabryki nikt rajdu off nie wygrał
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 17:27:44
przez RudeBoy
brum napisał(a):To jak do parcha wkładają np LS to już nie patrol?
Patrol z LSem, a nie patrol z LSem, zmienionym całym zawieszeniem i zmienionymi mostami. Czujesz subtelną różnicę?
Dawid nie drocz się tylko ogarnij
Pomijam kwestie że w wielu rajdach w PL taka "frontera" ze zmienionym silnikiem, na mostach od parcha i całkowicie przebudowanym zawieszeniem będzie dopuszczona wyłącznie w klasach typu Extrim, open itp. W żadnym wyczynie nie pojedzie... Mówię oczywiście o jakiś imprezach z jakąś renomą i sensownym regulaminem i podziałem klas.
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 17:30:47
przez jrzeuski
Rzeklbym, ze silnik z omegi jest bardziej oplowski niz fabryczny VM
Ale w kwestii mostów zgadzam się z Grześkiem: modyfikacje fabrycznych tak, swap na parchate
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 17:47:11
przez RudeBoy
Takie auto jak zbudował Cinek czy to co teraz budują w takich Bałtowskich Bezdrożach nie zostanie dopuszczone w żadnej z klas...
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 18:37:13
przez Odoll
Znaczy się że frota bloodsuckina to już nie frota bo ma most z pagero
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 18:42:01
przez RudeBoy
Odoll napisał(a):Znaczy się że frota bloodsuckina to już nie frota bo ma most z pagero
jak dzieci...
Czaisz różnice między wymianą mostu a wymianą: silnika, całego zawieszenia i dwóch mostów?
A fronterą oficjalnie będzie do póki w papierach tak będzie stało.
Ale już w kwestii klasyfikacji i przydziału do klasy w rajdzie może mieć ta modyfikacja duże znaczenie.
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 18:52:14
przez cinek1983059
to co mi powiesz gery na to jak zamiast oryginalnych mostów z froty a włożyłem oba z b, to też całkowicie wymieniłem zawieszenie i co to już też nie była frota bo ją zmotałem?uważam że jak dla mnie to dalej jest moja ukochana frota,bo zamiast pakować w nią kupę kasy modernizować,modyfikować,ulepszać,motać,mogłem kupić jakąś gotową zmote i tyle.mosty z parcha nie czynią jej patrolem,bo buda i rama jest z froty,ale muszę się z tobą zgodzić pod względem klasyfikacji w rajdzie bo na pewno nie pojedzie w turystyku
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 19:03:58
przez RudeBoy
cinek1983059 napisał(a):to co mi powiesz gery na to jak zamiast oryginalnych mostów z froty a włożyłem oba z b, to też całkowicie wymieniłem zawieszenie i co to już też nie była frota bo ją zmotałem?uważam że jak dla mnie to dalej jest moja ukochana frota,bo zamiast pakować w nią kupę kasy modernizować,modyfikować,ulepszać,motać,mogłem kupić jakąś gotową zmote i tyle.mosty z parcha nie czynią jej patrolem,bo buda i rama jest z froty,ale muszę się z tobą zgodzić pod względem klasyfikacji w rajdzie bo na pewno nie pojedzie w turystyku
No i w innych klasach tez nie pojedzie bo do klasy extrem nie spełni wymagań typu: 2 wyciagarki, pełna klatka bezpieczeństwa, itp... A w wyczyn się nie załapie bo nadmiernie zmodyfikowany wóz.
Dla Ciebie może być najukochańsza frotką ale nie gadamy czym jest dla Ciebie.
Ja nie neguje chęci motania i budowania auta własnoręcznie. Sam się w to bawiłem i jest to kupa frajdy. Tylko trzeba wiedzieć do czego to auto ma być. Bo to co budujecie nie spełnia wymogów żadnej klasy na większości popularnych imprez w PL.
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 19:11:15
przez ali
Na Bałtowskich teraz jedziesz w czym chcesz, nikt nie pilnuje
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 19:15:57
przez RudeBoy
ali napisał(a):Na Bałtowskich teraz jedziesz w czym chcesz, nikt nie pilnuje
Chyba żartujesz!
Nie wiem skąd masz takie informacje. Akurat na Bałtowskich pilnują dość mocno podziału na klasy.
Zresztą zapytaj prezesa czy jego sport na parchatych mostach został dopuszczony w wyczynie.
Mało tego to w tym roku były chyba ze 3 dyskwalifikacje już w trakcie rajdu za zatajenie modyfikacji
http://www.baltowskiebezdroza.pl/orajdz ... gania.html
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 19:17:37
przez cinek1983059
głównie ma byc do extremu,przeprawy i na trialu myśle że też by dało rade,a co do bałtowskich to wydaje mi się że tam każde auto może startować
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 19:24:43
przez RudeBoy
cinek1983059 napisał(a):głównie ma byc do extremu,przeprawy i na trialu myśle że też by dało rade,a co do bałtowskich to wydaje mi się że tam każde auto może startować
No to Ci się wydaje
Wyżej dałem linka do wymagań dla poszczególnych klas.
Dziś startując w extremie bez mechanika jesteś z góry skazany na klęskę. Niestety takie czasy. Wyścig wyciągarek nic więcej
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 19:28:33
przez cinek1983059
co oni mają z tymi wymogami mosty patrol nie dozwolone ale niby w adventure bo w wyczynie pisze że auto ma zachować swój oryginalny wygląd o mostach nie ma mowy nic,do extremu by się nadało,no ale tak jak piszesz wyścig wyciągarek
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 19:32:58
przez RudeBoy
cinek1983059 napisał(a):co oni mają z tymi wymogami mosty patrol nie dozwolone ale niby w adventure bo w wyczynie pisze że auto ma zachować swój oryginalny wygląd o mostach nie ma mowy nic,do extremu by się nadało,no ale tak jak piszesz wyścig wyciągarek
dla wyczynu:
Dopuszczone niefabryczne blokady oraz takie przeróbki
układu napędowego, które zachowują seryjne podzespoły i nie ingerują w jednolity charakter danej marki = mosty od innego auta nie mogą być.
I ten punkt regulaminu został w praktyce sprawdzony...
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 19:53:01
przez szymon.ha
Przecież te obżyny co budujecie to tylko do extrim bądź jakieś ogólnej, akurat u nas mechaników jeszcze zbytnio nie ma.
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 19:54:18
przez ali
RudeBoy napisał(a):ali napisał(a):Na Bałtowskich teraz jedziesz w czym chcesz, nikt nie pilnuje
Chyba żartujesz!
Nie wiem skąd masz takie informacje. Akurat na Bałtowskich pilnują dość mocno podziału na klasy.
Zresztą zapytaj prezesa czy jego sport na parchatych mostach został dopuszczony w wyczynie.
Mało tego to w tym roku były chyba ze 3 dyskwalifikacje już w trakcie rajdu za zatajenie modyfikacji
http://www.baltowskiebezdroza.pl/orajdz ... gania.html
Z pierwszej ręki od zawodnika, te klasy to fikcja, w wyczynie masz zmoty na kokach z mechanikami nie plombowane.
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 20:00:57
przez RudeBoy
ali napisał(a):RudeBoy napisał(a):ali napisał(a):Na Bałtowskich teraz jedziesz w czym chcesz, nikt nie pilnuje
Chyba żartujesz!
Nie wiem skąd masz takie informacje. Akurat na Bałtowskich pilnują dość mocno podziału na klasy.
Zresztą zapytaj prezesa czy jego sport na parchatych mostach został dopuszczony w wyczynie.
Mało tego to w tym roku były chyba ze 3 dyskwalifikacje już w trakcie rajdu za zatajenie modyfikacji
http://www.baltowskiebezdroza.pl/orajdz ... gania.html
Z pierwszej ręki od zawodnika, te klasy to fikcja, w wyczynie masz zmoty na kokach z mechanikami nie plombowane.
Nie wiem w tym roku jak było.
Wiem jak było w zeszłym roku i takiej sytuacji o jakiej piszesz nie było.
Re: Frotka na co dzień i na rajdy?
Napisane:
21 paź 2014 20:03:25
przez ali
w tym roku była parodia bo zakazali wzajemnej pomocy, i tego pilnie przestrzegali. Chłopak co roku startuje i co rok jest bardziej zniesmaczony.