Strona 4 z 4

Re: Frontera B long 2.2 DTI automat ....

PostNapisane: 04 lip 2016 00:15:22
przez lukaszek
Łukasz102 napisał(a):Kupując automat przejedz się po terenie na wsteczny może być podjazd nawet na krawężnik.Ja nie sprawdziłem w ten sposób auta i wydałem 2400 na wymianę pierścienia,taśmy czy czegoś takiego,bo do tyłu nie bardzo chciała frota jechać.


Na wstecznym tylko z tylnym napędem pod niewielka górkę (30cm) pełną żwiru się liczy ?

Re: Frontera B long 2.2 DTI automat ....

PostNapisane: 07 lip 2016 08:53:07
przez fly_jabko
lukaszek napisał(a): (30cm) pełną żwiru się liczy ?
najlepiej bardziej przyczepną niż żwirek, jak koledzy pisali wysoki krawężnik się sprawdzi, i napęd tylko na tył.

Re: Frontera B 2.2 DTI

PostNapisane: 05 sty 2017 19:41:35
przez lukaszek
wjezdzalem na kraweznik na chodniku tylem i byl problem, dolaczajac przedni naped musialem to zrobic z rozpedu bo niechcial wjechac ..... hmmm

Re: Frontera B 2.2 DTI

PostNapisane: 06 lut 2017 23:06:44
przez piter1205
Odswierzam,mam zamiar zakupić frontere z 2.2 dti czy to będzie dobry wybór czy skarbonka a może sobie odpuścić ten silnik,auto z niemiec 2000r przebieg 202tys ale to nigdy nie do potwierdzenia. Koledzy czekam na info od użytkowników tego motoru .

-- Dodano 06 lut 2017 23:08:07 --

Czy ten motor to faktycznie taki problemowy,czytam w necie i glupieje

Re: Frontera B 2.2 DTI

PostNapisane: 06 lut 2017 23:08:39
przez brum
Skarbonka.
Tanio 2.2, trochę drożej 3.2

Re: Frontera B 2.2 DTI

PostNapisane: 06 lut 2017 23:26:55
przez RudeBoy
piter1205 napisał(a):Odswierzam,mam zamiar zakupić frontere z 2.2 dti czy to będzie dobry wybór czy skarbonka a może sobie odpuścić ten silnik,auto z niemiec 2000r przebieg 202tys ale to nigdy nie do potwierdzenia.
Czy ten motor to faktycznie taki problemowy,czytam w necie i glupieje



Jak kupisz zajeżdżony to cię finansowo sponiewiera.
Jak kupisz dobry to sobie tylko zrób lokatę na 2500zł i trzymaj. Starczy na nagły remont pompy.

Re: Frontera B 2.2 DTI

PostNapisane: 07 lut 2017 00:30:58
przez piter1205
To pewnie przy ponad 200tys przebiegu Pompa będzie odrazu do roboty może się uda dojechać do domu :-)pewnie jeszcze inne bolączki dti ma poza pomaga ale pewnie też napędy już po takim przebiegu jska nie były robione

-- Dodano 07 lut 2017 00:33:22 --

Tzn 2.2 benzyna najtaniej w eksploatacji,no i dlatego nie ma za wiele tych egzemplarzy do kupienia:-)

Re: Frontera B 2.2 DTI

PostNapisane: 07 lut 2017 10:53:08
przez ali
piter1205 napisał(a):To pewnie przy ponad 200tys przebiegu Pompa będzie odrazu do roboty może się uda dojechać do domu :-)pewnie jeszcze inne bolączki dti ma poza pomaga ale pewnie też napędy już po takim przebiegu jska nie były robione


Pompa na lajcie robi do 500 k km (prawdziwych, nie koniecznie tych z licznika :mrgreen: ) napędy nie musiały być robione, są solidne.

Re: Frontera B 2.2 DTI

PostNapisane: 07 lut 2017 12:48:30
przez RudeBoy
ali napisał(a):
piter1205 napisał(a):To pewnie przy ponad 200tys przebiegu Pompa będzie odrazu do roboty może się uda dojechać do domu :-)pewnie jeszcze inne bolączki dti ma poza pomaga ale pewnie też napędy już po takim przebiegu jska nie były robione


Pompa na lajcie robi do 500 k km (prawdziwych, nie koniecznie tych z licznika :mrgreen: ) napędy nie musiały być robione, są solidne.



500 k km to ta pompa nie zrobi.
Bosch w biuletynach serwisowych informuje o potrzebie naprawy głównej tej pompy po przebiegu 350.000km
Dobicie do pół bańki to chyba cud.

Re: Frontera B 2.2 DTI

PostNapisane: 13 sty 2018 19:22:26
przez Guzi84
Witam przeczytałem ten wontek cały bo sam szukam teraz Froty i lekko zdurnialem :D Z tego co się gdzieś tam od ludzi nasluchalem to najlepiej Frote ( B) w silniku 2.0 benzyna lub 2.2 diesel ale bez automatu. Chcę samochodu używać jako drugiego w domu i do lekkiego terenu ( przynajmniej teraz tak mówię, życie pewnie zweryfikuje) Czasem gdzieś z Żoną i Córka wyskoczyć dalej. Powiedzcie mi proszę co wedlug was będzie lepsze? I ewentualnie na co mam zwrócić uwagę podczas oględzin ;)

Re: Frontera B 2.2 DTI

PostNapisane: 13 sty 2018 21:10:53
przez Semir
Guzi84 napisał(a):Witam przeczytałem ten wontek cały bo sam szukam teraz Froty i lekko zdurnialem :D Z tego co się gdzieś tam od ludzi nasluchalem to najlepiej Frote ( B) w silniku 2.0 benzyna lub 2.2 diesel ale bez automatu. Chcę samochodu używać jako drugiego w domu i do lekkiego terenu ( przynajmniej teraz tak mówię, życie pewnie zweryfikuje) Czasem gdzieś z Żoną i Córka wyskoczyć dalej. Powiedzcie mi proszę co wedlug was będzie lepsze? I ewentualnie na co mam zwrócić uwagę podczas oględzin ;)


Jak B to benzyna tylko 2,2i i 3,2i ropa tylko 2,2DTI
Automat tylko 2,2 DTI i 3,2i benzyna.

2.0 tylko sport A.

Poczytaj dział Zakup Kontrolowany tam masz szereg informacji na temat
frot, silników itd.

Daj ogłoszenie na forum o chęci zakupy możliwe, że ktoś się odezwie.

PS. Na tanie sprawy to nie tren dział.

Re: Frontera B 2.2 DTI

PostNapisane: 14 sty 2018 14:04:36
przez Guzi84
Semir napisał(a):
Guzi84 napisał(a): Poczytaj dział Zakup Kontrolowany tam masz szereg informacji na temat
frot, silników itd.

Daj ogłoszenie na forum o chęci zakupy możliwe, że ktoś się odezwie.

PS. Na tanie sprawy to nie tren dział.

Semir czytałem. Naromiast tematy się tam często rozjezdzaja i w pewnym momencie robi się masło maślane i jest milion opinie różnego rodzaju na jeden temat. Dla człowieka który zaczyna dopiero przygodę z tym autem ciężko wyciągnąć w końcu konkrety. Ale ogólnie dzięki za cenne wskazówki tu i w innym poście.

Pozdrawiam

Re: Frontera B 2.2 DTI

PostNapisane: 28 lip 2020 14:45:42
przez Keisyr
Witam,

czas zmienić frotką na coś nowszego,
czytając forum można wywnioskować że lepiej froty nie kupować ;)
myślałem nad B 2.2,
benzyna na swoje wady, i zalety (zima;) ale już z częściami krucho
Zostaje DTI, z tego co wyczytałem w tym i innych wątkach to lepiej wybrać starszy model X22DTH
i tu moje pytanie:
na co zwrócić uwagę przy oględzinach,
jak rozpoznać czy nie ma tej super pompy VP44 PSG16,
jakie są objawy końca dwumasy

Re: Frontera B 2.2 DTI

PostNapisane: 29 lip 2020 10:37:10
przez mody1
frota 2,2 dti 120 ma elektoniczny egr i turbinę ze zmienną geometria (jest gruszka i ciegno)

Re: Frontera B 2.2 DTI

PostNapisane: 01 sie 2020 13:12:52
przez yuby194
Rysiu... końcem dwumasy bym się nie przejmował, bardziej oporny jest temat pompy - choć tez już go ogarnąłem (regeneracja na starym sterowniki 800 zł koło Radomia), długo mordowałem się z kiepskim odpalaniem zimą, piep....nego łańcuszka wałków balansujących, który jak czytam fora na FB to dopada chyba wszystkie 2,2 DTI po jakichś 300 kkm - z tym się zmagam jeszcze, bo żeby dobrze zrobić to dużo to kosztuje a i część nowych części jest już niedostępna, kolejny temat to podciśnienie i bład P0400, który tez przyprawia mnie o ból... okolic krocza i parę jeszcze innych.
Samo sprzęgło to pikuś, regeneracja tarczy to ok. 150 zł + łożysko (i tu uwaga... były montowane 3 różne i trafiłem dopiero za trzecim razem). Dwumasa chyba jest nieśmiertelna, bo i ciągałem sporo i szarpałem (dwa razy przypaliłem sprzęgło przy szarpaniu) i dwumasa żyje nadal.
Faktycznie, 2,2 DTI czy to X22DTH czy Y22DTH mam swoje plusy i minusy.
@TasmanTDI ma zrobionego ładnie i porządnie sporta z 2003r. na sprzedaż.

Re: Frontera B 2.2 DTI

PostNapisane: 01 sie 2020 19:08:18
przez martin09
Mam już drugiego sporta w dti i jestem zadowolony , w pierwszej zrobiłem pompę i śmigała dalej części dostępne nie ma tragedii nawet cenowo . Ja polecam

Re: Frontera B 2.2 DTI

PostNapisane: 25 sie 2020 11:39:41
przez Ikis
Keisyr napisał(a):myślałem nad B 2.2,
benzyna na swoje wady, i zalety (zima;) ale już z częściami krucho


Z którymi konkretnie bo przymierzam się do zmiany auta...