Strona 3 z 5

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 23 kwi 2013 14:15:02
przez RudeBoy
terrano ma jedną zaletę wielką...
silnik 2.7 jest niezajebliwy

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 23 kwi 2013 14:18:55
przez driver_kaskader
ten 2.2 dti to jest bardzo awaryjny ? Pytam bo miałem frote 2.8 TDi i to co sie z nią wyprawiało to przechodziło pojęcie, gaszenie odrazu po ostrej jezdzie, palenie gumy, but do podłogi jak jeszcze zimny ale wtsdy byłem młody i głupi a mimo to sie nic nie zepsuło. Natomiast miałem 1.9 dci megane cc i jak z jakiem a mimo to sie posypało wszystko łącznie z 2x turbo. Jeszcze z ciekawości bo nie znalazłem, jakie wejdą najwieksze koła w seri do sporta ?

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 23 kwi 2013 14:28:00
przez ali
RudeBoy napisał(a):terrano ma jedną zaletę wielką...
silnik 2.7 jest niezajebliwy


Sam silnik jako słupek tak ale już osprzęt to raczej kicha, w starszych te smieszne wtryski zexela a w nowszych przepływomierze.

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 23 kwi 2013 14:45:10
przez RudeBoy
eee.. wtryski w dti to starczają na 400.000 spokojnie...
Pompa się wcześniej skończy niż wtryski.
W nowych dti posrana przepustnica, turbo VTG i EGR elektroniczny.

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 23 kwi 2013 15:08:25
przez ali
RudeBoy napisał(a):eee.. wtryski w dti to starczają na 400.000 spokojnie...
Pompa się wcześniej skończy niż wtryski.
W nowych dti posrana przepustnica, turbo VTG i EGR elektroniczny.


Co ogladałem terrano na Zexelu to miał padnięty wtrysk sterujący i prawdopodobnie regulator obrotów w pompie, więc cos w tym jest. Podobno dopiero te boschowskie wtryski sa niezajebliwe ale własnie wtedy znowu przepustnica, przepływomierz i reszta tego co piszesz.

W frotowski 2.2 tdi to masz za to te nieszczęsne trawersy które i u mnie trzeba przed zimą zrobić.

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 23 kwi 2013 15:14:55
przez RudeBoy
ali napisał(a):W frotowski 2.2 tdi to masz za to te nieszczęsne trawersy które i u mnie trzeba przed zimą zrobić.



nooo...
konstruktora 2.2dti za te trawersy to się powinno z gołą dupą wysmarowana miodem zostawić przywiązanego do drzewa w lesie i zapomnieć...
Gadałem z pompiarzem kiedyś i prawił, że właśnie nieszczelne trawersy są odpowiedzialne za szybki zgon pompy VP44. Ta pompa jest wielu różnych autach od Saba przez BMW po Nissany i najszybciej klęka w oplu dti.
Bo ten konstruktor idiota przelewy wtrysków podpiął na króciec ssący pompy. No i pompa sssie przez nieszczelne trawersy i olej i powietrze... :<:

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 23 kwi 2013 15:18:24
przez ali
Jak sie spotkamy to mam nadzieję ze dasz instrukcje co do tego kupić i jak sie zabrać, bo tragedii jeszcze nie ma bo nawet przy minus 20 z prawie pustym zbiornikiem odpalała ale opornie.

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 23 kwi 2013 15:21:05
przez RudeBoy
ali napisał(a):Jak sie spotkamy to mam nadzieję ze dasz instrukcje co do tego kupić i jak sie zabrać, bo tragedii jeszcze nie ma bo nawet przy minus 20 z prawie pustym zbiornikiem odpalała ale opornie.


będzie tylko gorzej...
części w sumie tanie bardzo ale robota delikatna...

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 23 kwi 2013 15:39:51
przez Odoll
driver_kaskader napisał(a):miałem frote 2.8 TDi i to co sie z nią wyprawiało to przechodziło pojęcie, gaszenie odrazu po ostrej jezdzie, palenie gumy, but do podłogi jak jeszcze zimny


No ale z tym paleniem gumy to żeś palnoł jak łysy grzywką o kant kuli :stop1:

Od razu mi się przypomina żart o dwuch wędkarzach:
1: zlowiłem lampe naftową , jeszcze się paliła
2: a ja 2 metrowego szczupaka
1: Eeeeee z tymi 2 metrami to troche przesadziłeś
2: zgaś lampe to ja skruce szczupaka.

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 23 kwi 2013 20:06:44
przez driver_kaskader
smiej sie ale wystarczyło wcisnąć hamulec + gaz w podłogę albo pod górę na 2h albo bujasz go do tyłu i ogień do przodu. Naprawde dużo przeżyła a mimo to silnik igła. Nawet skakaliśmy nią, dlatego kocham ople bo są niezniszczalne a miałem ich juz 5 z czego 2 froty A long :>:


No dobra ale co to są te trawersy !? bo pierwsze słyszę o czymś takim. :shock:

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 23 kwi 2013 20:59:25
przez RudeBoy
frontera z opla to ma nie wiele...

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 23 kwi 2013 21:12:07
przez ali
RudeBoy napisał(a):frontera z opla to ma nie wiele...


A znaczek na masce i napis na atrapie ?

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 23 kwi 2013 23:34:04
przez driver_kaskader
jeszcze nie wiem czy automat czy manual ? Spalanie dużo wyższe przy automacie ?

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 24 kwi 2013 05:34:52
przez Odoll
ali napisał(a):
RudeBoy napisał(a):frontera z opla to ma nie wiele...


A znaczek na masce i napis na atrapie ?


No to się mieści w określeniu "nie wiele" :mrgreen:

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 24 kwi 2013 09:57:59
przez brum
jeszcze zegary i tapicerka jest opla :P

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 24 kwi 2013 10:02:51
przez eric
brum napisał(a):...zegary ....

no właśnie :wsciekly:

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 24 kwi 2013 10:03:32
przez brum
w B im nie wyszło :P

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 24 kwi 2013 10:41:15
przez jrzeuski
RudeBoy napisał(a):Bo ten konstruktor idiota przelewy wtrysków podpiął na króciec ssący pompy. No i pompa sssie przez nieszczelne trawersy i olej i powietrze... :<:
A jaki problem przepiąć je na króciec powrotny do baku?

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 24 kwi 2013 11:30:51
przez RudeBoy
brum napisał(a):w B im nie wyszło :P


akurat zegary w B są produkcji JAPAN :|

-- Dodano 24 kwi 2013 12:33:15 --

jrzeuski napisał(a):
RudeBoy napisał(a):Bo ten konstruktor idiota przelewy wtrysków podpiął na króciec ssący pompy. No i pompa sssie przez nieszczelne trawersy i olej i powietrze... :<:
A jaki problem przepiąć je na króciec powrotny do baku?



Problem taki, że powrotem zapieprza za dużo ropy do baku i to pod sporym ciśnieniem. Pompa rotacyjna cały czas przepompowuje potężne ilości ropy a tylko cześć jej trafia do wtryskiwaczy.
Dlatego tez filtr paliwa powinno się wymieniać często.
Najlepiej te przelewy by było puścić oddzielnie do baku.
No.

Re: Frota B sport z jakim silnikiem ?

PostNapisane: 24 kwi 2013 12:07:11
przez ali
Odoll napisał(a):
ali napisał(a):
RudeBoy napisał(a):frontera z opla to ma nie wiele...


A znaczek na masce i napis na atrapie ?


No to się mieści w określeniu "nie wiele" :mrgreen:


No może nie wiele, ale jakie widoczne :P