Strona 6 z 14

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 02 lut 2016 08:39:38
przez fly_jabko
Rzecz gustu ;) Ja miałem A 2.4 i przez 4 lata nie mogłem sie do tej dechy jak w maluchu przyzwyczaić... I te wycieraczki na przyciski :grin: może i praktyczne, ale nie dla mnie, lubię porządek a nie jak coś wala mi się po desce ;) najbardziej decha podoba mi się w polifcie A, nawet bardziej niż B,

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 02 lut 2016 12:06:24
przez riko
fly_jabko napisał(a):Rzecz gustu ;) te wycieraczki na przyciski


akurat to jest plus jak dla mnie, bo na nierównościach się zdarzało się uderzyć w manetkę od kierunkowskazów,a teraz nie mam tego problemu. w starej desce jest TO COŚ... no,ale o gustach się nie dyskutuje :grin: :grin: :grin:

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 02 lut 2016 12:10:21
przez jrzeuski
riko napisał(a):na nierównościach się zdarzało się uderzyć w manetkę od kierunkowskazów,a teraz nie mam tego problemu.
Do którego przełącznika podpiąłeś kierunkowskazy? 8-)

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 02 lut 2016 12:17:12
przez riko
haha, wiedziałem,ż e ktoś o to zapyta. lewą ręką trzymam mocno, a prawa wiadomo, trzeba mieszać, fajke trzymać, komunikować się itd. i w czasie chwytania bądź puszczania najczęściej uderzałem o kierunki.

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 02 lut 2016 12:25:20
przez jrzeuski
Ciekawe jak trafiasz w przełącznik jak w trakcie jazdy po wyjebach nagle zachlapie Ci szybę błotem :mrgreen:

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 02 lut 2016 12:31:19
przez riko
na czuja, nie mam z tym problemu. kwestia przyzwyczajenia

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 05 lut 2016 12:40:29
przez haiNET
Witam wszystkich
przymierzam się do zakupu Frontery Sport na pewno A po 95 - 96 roku (2.0 PB). Szukam już dobrych kilka miesięcy i jak do tej pory nie znalazłem nic interesującego. Auto ma służyć w większości na wypady w plener.
Co powiecie na temat tego auta: http://olx.pl/oferta/opel-frontera-4x4- ... 03ff28932f (może ktoś z forumowiczów oglądał ją na żywo?)
Czy warto interesować się już lekko przerobionymi Frotami?

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 05 lut 2016 17:08:45
przez mody1
To chyba wersja poliftowa - inna deska i tył na sprężynie
Jako pierwszy samochód okołoterenowy dobry wybór

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 07 lut 2016 21:27:09
przez martin09
http://olx.pl/oferta/opel-frontera-lift ... a81a861d1b
byłem poogladałem i kupiłem strucla teraz szybka naprawa i mozna sie integrowac :rox:

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 07 lut 2016 21:43:48
przez Łukasz12502
martin09 napisał(a):http://olx.pl/oferta/opel-frontera-lift-2000r-4x4-od-pierwszego-wlasciciela-w-pl-okazja-CID5-IDdQEVJ.html#a81a861d1b
byłem poogladałem i kupiłem strucla teraz szybka naprawa i mozna sie integrowac :rox:

pogratulować zakupu :>: szybka naprawa?to nic poważnego z motorem?

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 07 lut 2016 21:47:00
przez martin09
Łukasz12502 napisał(a):
martin09 napisał(a):http://olx.pl/oferta/opel-frontera-lift-2000r-4x4-od-pierwszego-wlasciciela-w-pl-okazja-CID5-IDdQEVJ.html#a81a861d1b
byłem poogladałem i kupiłem strucla teraz szybka naprawa i mozna sie integrowac :rox:

pogratulować zakupu :>: szybka naprawa?to nic poważnego z motorem?


zdechł brak cisnienia znaczy jakies tam jest ale kntrolka miga swieci sie , cos tam klepie w głowicy :shock:

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 29 cze 2016 18:19:55
przez D1_PITER
Witam wszystkich!

Jestem tu nowy. Szukam Frontery A do zabaw w wolnych chwilach jako drugie auto - moje pierwsze terenowe.

Oglądałem dzisiaj pierwszą sztukę. Był to Sport z silnikiem 2.0 8V LPG. Ogólnie korozja dosyć poważna prawie wszędzie. Rama ok. Zdziwiło mnie natomiast, że podczas jazdy drogą międzymiastową z prędkością około 80km/h auto mocno nosiło po drodze. Prawie, że ciągłe kontrowanie kierownicą. Opony były standardowe szosowe. Proszę mi tylko powiedzieć czy to w tym aucie tak jest, że je nosi? Nigdy nie jeździłem terenowym autem a jako pierwsze mam BMW które wiadomo, że jest super stabilne na drodze. Powiedzcie mi tylko czy to normalne. Czy to auto może się prowadzić jak cywilizowany pojazd kiedy wszystko jest sprawne.

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 29 cze 2016 18:29:51
przez brum
Sądzisz że wyprodukowali by auto które ma problemy z prowadzeniem?
Moje przy np 120 prowadzi się palcem, a już seryjne nie jest.
Może nosisz po drodze jeśli jest dziwny rozmiar opon i felg i wtedy nie jedzie w koleinach tylko jednym kołem na jej boku. Może też nosić jak zawieszenie jest wywalone.

I korozja nie powinna występować na zewnętrznych blachach, jeśli jest to było obite albo jakiś Janusz blacharz to robił. Korozja występuje w progach od połowy do tyłu i na przednim pasie na dole. Może też być zardzewiałe podszybie.

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 29 cze 2016 18:30:13
przez Semir
Nie tyle może co powinien się tak prowadzić jak każde sprawne auto.

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 29 cze 2016 18:53:44
przez D1_PITER
No to pewnie miała luzy na każdym elemencie zawieszenia.

A co do korozji to zdziwiła mnie ona w jednym miejscu. Pomiędzy słupkiem A a słupkiem B, przy dachu, pod tą uszczelką co jest na dachu do drzwi.

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 04 lip 2016 19:39:41
przez slawek50
D1_PITER napisał(a):No to pewnie miała luzy na każdym elemencie zawieszenia.

A co do korozji to zdziwiła mnie ona w jednym miejscu. Pomiędzy słupkiem A a słupkiem B, przy dachu, pod tą uszczelką co jest na dachu do drzwi.

Jak by co jak ogarniesz po zakupie Frote to może jakaś mała wspólna próbna jazda proponuję okolice Srebrna Góra Bardo i może jeszcze jak się spodoba okolice gór Bystrzyckich.

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 07 sie 2016 11:18:21
przez PatrykZG
Ok,nie chcę wam zaśmiecać forum,i nie wiem gdzie wstawić moje pytania.
Jako świeżak,zdaję sobie sprawę iż niejednokrotnie te pytania padają,jak na każdym innym tematycznym forum:)

A więc Panowie/Panie co kupić?
Mój budżet to maksymalnie 12tyś-chociaż wolałbym się zamknąć w 10.
Jakie mam wymagania co do autka?
Otóż jak już pisałem,jestem myśliwym,ale nie znaczy że auto miałbym "katować" na offroadzie :)
W moim łowisku drogi to głownie szutrówka,polne itp.Bez większych dziur,ale są też odcinki leśne,pod dość stromymi kątami-oczywiście nie do przesady-matiz jakoś sobie radzi:P
Dodatkowo auto miałoby być użytkowane na co dzień,na chwilę obecną nie stać mnie na dwa auta.I fajnie było by można nim pojechać nie tylko na polowanie a dajmy na to na urlop np w góry np Bieszczady,czyli jakoś 600km w jedną stronę :)
Jedyny chyba wymóg jaki mam,to wersja 5cio drzwiowa.
Pomożecie?Podpowiecie?
Na co zwracać uwagę itp,czego szukać?
Pozdrawiam

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 07 sie 2016 21:24:53
przez Łukasz12502
na pewno korozja-progi,tyły za nadkolami,przedni pas przy mocowaniach budy do ramy tam najczęściej ją znajdziesz :wsciekly: benzyna czy diesel Ci się marzy?

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 08 sie 2016 10:25:38
przez FROTERKA
PatrykZG napisał(a):Otóż jak już pisałem,jestem myśliwym,ale nie znaczy że auto miałbym "katować" na offroadzie :)
...
matiz jakoś sobie radzi:P
Dodatkowo auto miałoby być użytkowane na co dzień,na chwilę obecną nie stać mnie na dwa auta.I fajnie było by można nim pojechać nie tylko na polowanie a dajmy na to na urlop np w góry np Bieszczady,czyli jakoś 600km w jedną stronę :)
...czego szukać?

Żadnej zmoty, zwykłego cywilnego auta.

Re: Pierwsza frota, porady

PostNapisane: 08 sie 2016 10:40:46
przez PatrykZG
Bardziej benzyna.