Witamy ! |
---|
|
cinek1983059 napisał(a):terenówka po drodze utwardzonej w takim porównaniu zawsze będzie się prowadziła jak drezyna
bomba78 napisał(a):cinek1983059 napisał(a):
miłej nauki jazdy )
bomba78 napisał(a):cinek1983059 napisał(a):terenówka po drodze utwardzonej w takim porównaniu zawsze będzie się prowadziła jak drezyna
obstawiam ze masz serie zawieszenie jeszcze i buja już
bomba78 napisał(a):załóż dłuższe wieszaki (od bloda) i podkręć na drążkach większe buty 31-32' to tez ma znaczenie czy AT czy MT )
i od nowa się uczysz ) jeździć )
miłej nauki jazdy )
szymon.ha napisał(a):bomba78 napisał(a):cinek1983059 napisał(a):terenówka po drodze utwardzonej w takim porównaniu zawsze będzie się prowadziła jak drezyna
obstawiam ze masz serie zawieszenie jeszcze i buja już
Trochę źle obstawiłeś
symbioza napisał(a):Ok, żeby nie zakładać nowego tematu mam jeszcze jedno pytanie.
Jak to jest z tymi 4h i 4l? Można po włączeniu tego skręcać? Np 4h na parkingu? Wolę zapytać zanim rozwalę most czy coś.
symbioza napisał(a):Ok a czy promień skrętu jest nadal taki sam, czy jak skręce koła na max na 4h to będzie pukać stukać i wybuchnie?
To samo w kwestii zawracania.
Czyli 4h tylko np zimą jak są zaspy a nie na asfalcie zimą czy po deszczu?
ali napisał(a):symbioza napisał(a):Ok a czy promień skrętu jest nadal taki sam, czy jak skręce koła na max na 4h to będzie pukać stukać i wybuchnie?
To samo w kwestii zawracania.
Czyli 4h tylko np zimą jak są zaspy a nie na asfalcie zimą czy po deszczu?
Generalnie, jak na tyle sie buksuje to możesz zawsze dopiąc przód i nic nie wybuchnie, a skręca inaczej, popróbuj sobie na jakimś szuterku przed zimą abyś nie był w szoku.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość