Strona 1 z 1

FRONTERA, MITSUBISHI PAJERO II, JEEP

PostNapisane: 07 paź 2014 09:34:19
przez pisu22
zależy mi na opini osób mających doświadczenie w ujeżdżaniu Froty i Pajero II - co lepsze pod kątem wlaściwości jezdnych w terenie, ceny części, spalania itp.

Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II

PostNapisane: 07 paź 2014 09:48:32
przez jrzeuski
Frontera z mostem tylnym od Pajero :mrgreen:

Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II

PostNapisane: 07 paź 2014 11:10:19
przez RudeBoy
pod kontem właściwości terenowych + dla Pajero II
pod kontem taniości naprawy + dla Frontery
pod kontem możliwości modyfikacji rozbudowy auta + dla Pajero II
pod kontem spalania (por. 2.5D, 2.8D w pajero do 2.2dti we frocie B) + dla Frontery

Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II

PostNapisane: 07 paź 2014 11:25:19
przez ali
RudeBoy napisał(a):pod kontem właściwości terenowych + dla Pajero II
pod kontem taniości naprawy + dla Frontery
pod kontem możliwości modyfikacji rozbudowy auta + dla Pajero II
pod kontem spalania (por. 2.5D, 2.8D w pajero do 2.2dti we frocie B) + dla Frontery


Dobre podsumowanie, jeszcze dodał bym:
pod kontem korozji ramy + dla frontery

Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II

PostNapisane: 07 paź 2014 11:33:24
przez RudeBoy
ali napisał(a):Dobre podsumowanie, jeszcze dodał bym:
pod kontem korozji ramy + dla frontery



o tak...

na pewno łatwiej kupić frote w dobrym stanie niż pajero ii

Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II

PostNapisane: 07 paź 2014 12:37:46
przez Semir
Plus Pajero II to skrzynia super selekt i możliwość 4x4 na czarnym.

Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II

PostNapisane: 07 paź 2014 13:11:57
przez RudeBoy
Semir napisał(a):Plus Pajero II to skrzynia super selekt i możliwość 4x4 na czarnym.


Nie wszystkie PII mają reduktor super select, który faktycznie jest fajną sprawą.
Zarówno reduktor SS jak i ES nie są mocną stroną pII. Reduktory są na łańcuchu :<:

Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II

PostNapisane: 07 paź 2014 18:22:29
przez cinek1983059
żadne dzipy czy padzery nie zastąpią mi frontery :D

Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II

PostNapisane: 09 paź 2014 07:54:11
przez przemekcrx
Jak byś miał dzipa to byś mówił na odwrót :D
Jak już kolega wspomniał wcześniej, na ramę trzeba zwrócić uwagę

Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II

PostNapisane: 09 paź 2014 10:23:46
przez cinek1983059
przemekcrx napisał(a):Jak byś miał dzipa to byś mówił na odwrót :D


pewnie i tak ale wole frote która jest na ramie bo przy najmniej drzwi na wykrzyżu da się otworzyć widziałem dzipa któremu w ten sposób szyba przednia aż pękła

Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II

PostNapisane: 09 paź 2014 10:26:10
przez jrzeuski
Ja widziałem jak w zjeepie przestały się zamykać drzwi po wyszarpaniu kinetykiem z błota :D

Re: FRONTERA, MITSUBISHI PAJERO II, JEEP

PostNapisane: 09 paź 2014 12:03:36
przez RudeBoy
a ja widziałem jak XJ robił takie rzeczy, że Cinkowa zmota by rozpadła się na kawałki :) o seryjnych fronterach nie wspominam.
Inna sprawa, że rzeczony XJ godzinę po tym leżał na dachu... :D

Re: FRONTERA, MITSUBISHI PAJERO II, JEEP

PostNapisane: 09 paź 2014 12:08:42
przez cinek1983059
to nie widziałeś jeszcze jak moja frota na boku leży :D ale nie mam zamiaru tego pokazywać nikomu chyba że samo przypadkiem wyjdzie

Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II

PostNapisane: 09 paź 2014 12:12:33
przez baxxx
jrzeuski napisał(a):Frontera z mostem tylnym od Pajero :mrgreen:


ja tak mam i jestem zadowolony :wink:

Re: FRONTERA, MITSUBISHI PAJERO II, JEEP

PostNapisane: 09 paź 2014 12:53:33
przez jrzeuski
O, wszczepiłeś ten most pod sprężyny? Coś więcej na temat tej robótki? Jak z przełożeniami?

Re: FRONTERA, MITSUBISHI PAJERO II, JEEP

PostNapisane: 29 lis 2014 21:01:03
przez Sovviet
Ja to wlasnie koncze robic tylko ze zamiast sprezyn zostawiam resory bo to dla mnie prostsza konstrukcja.
Do przodu most od Froty chyba 2.4 z przelozeniami 4.88 (4.875 tak naprawde)
Z tylu poprostu most od pII z tym samym przelozeniem.
Jako ze dorwalem sprzegi manualne w tej chwili zwykle yac ( chociaz koles z forum podawal ze avm...) zespawalem odrazu przedni dyfer na stale:)
Jedynym problemem jest brak tarcz kotwicznych w moscie z pajero ale to niezbyt wazne (nowa oslona490...) wsio ma dzialac poki co sprawdzona czy po wlozeniu do auta dziala blokada i jezdzi teraz czas to wszystko poogarniac do konca