Witamy ! |
---|
|
Trzeci napisał(a):Oznaczenie M+S nie oznacza ze całoroczne
Znaczek trzech szczytow i sniezynki oznacza dopuszczenie do jazdy zima W niektorych krajach jak np Niemczech jest to obowiązkowe
Czyli dopiero opona ze znaczkiem trzech szczytów moze byc traktowana jako całoroczna. BFG AT ma takie oznaczenie a BFG MT juz podobno nie.
GIT130 napisał(a):Czy ktoś z forumowiczów posiada lub miał styczność z oponą zimową matador mp91? Planuje coś kupić zimowego w cenie do 400 zł za sztukę.
GIT130 napisał(a):kusząca propozycja
GIT130 napisał(a):Masz rację cena jest super. Ale raczej nie będe robił liftu frotki. Więc automatycznie one odpadają.
JJKILLER napisał(a):GIT130 napisał(a):Masz rację cena jest super. Ale raczej nie będe robił liftu frotki. Więc automatycznie one odpadają.
A po co Ci lift pod te opony?
Do Frotki B te oponki to max co wejdzie bez bez przeróbek.
Kristoffer napisał(a):JJKILLER napisał(a):GIT130 napisał(a):Masz rację cena jest super. Ale raczej nie będe robił liftu frotki. Więc automatycznie one odpadają.
A po co Ci lift pod te opony?
Do Frotki B te oponki to max co wejdzie bez bez przeróbek.
Nie no 31" nie wchodzi o tak sobie , trzeba przód kręcic do góry i chlapacze wywalic.
GIT130 napisał(a):Masz rację cena jest super. Ale raczej nie będe robił liftu frotki. Więc automatycznie one odpadają.
Trzeci napisał(a):GIT130 napisał(a):Masz rację cena jest super. Ale raczej nie będe robił liftu frotki. Więc automatycznie one odpadają.
Jeżeli mówimy o 31x10,5x15 to one nawet do A wchodza bez liftu
Kristoffer napisał(a):Do A wchodzą bez problemu do B nie wchodzą. W B przód będzie obcierał tak że trzeba podnieśc i zdjąc chlapacze.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość