Witamy !



Opony

Wszystko co dotyczy bucików dla naszych frotek

Re: Opony

Postprzez jrzeuski » 31 maja 2013 06:42:09

Jak tylko w teren to co Cię obchodzi spalanie? :niewiem: W jednym dobrym błotku można spalić cały bak :mrgreen:
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Opony

Postprzez yuby194 » 02 cze 2013 02:01:52

Witam, planuje zmienić moje BFG AT na coś agresywniejszego i myślę oo DuraTrac albo KM2, te drugie, wiem, że dobre, czytałem dużo opinii (nawet tutaj), ale to jednak MT a ja dużo po czarnym jeżdżę. Duratrac to takie AT+, też w necie jest dużo pochlebnych opinii, ale to guma dosyć miękka i ścieralność szybsza. A może ktoś u nas na forum na i może wspomóc opinią.
Planuję ten zakup jeszcze przed Zlotem - zobaczymy jak z dostępnością.
Pozdrawiam
YubY

Frota B/Sport 2,2 DTI '00/manual, K&N, polibuszowe podkładki 6cm + sprężyny Montka = lift ?", amory przód/tył IROMAN, BFG AT/MT 245/75R16, DW 12000 LBS


ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
yuby194
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1265
Obrazki: 4
Dołączył(a): 19 lip 2009 01:20:55
Lokalizacja: Duży Dół
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Opony

Postprzez jrzeuski » 02 cze 2013 08:06:13

yuby194 napisał(a):Witam, planuje zmienić moje BFG AT na coś agresywniejszego
Jeśli to w związku z tym 1674 to sugerowałbym jednak MT.

PS. Ale szyberdach też? :shock: Jak? :niewiem:
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Opony

Postprzez Markon » 02 cze 2013 08:41:52

a co sądzicie o takim czymś

Obrazek
Mitsubishi Pajero 2 3.0
Suzuki Grand Vitara 2 2.0
Ford Escape 2 2.5
Avatar użytkownika
Markon
Fanatyk Ekstremalny
Fanatyk Ekstremalny
 
Posty: 694
Obrazki: 4
Dołączył(a): 17 lis 2010 18:13:49
Lokalizacja: Pajęczno (EPJ)
Pochwały: 1
Województwo: Łódzkie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Opony

Postprzez jrzeuski » 02 cze 2013 09:27:13

To bieżnik Yokohama Geolandar MT. Widziałem w akcji, robi w błocie :>:
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Opony

Postprzez Markon » 02 cze 2013 09:57:30

już moje zimówki wystawiam na tablicy zostawiam AT dozbieram trochę grosza i biorę
Mitsubishi Pajero 2 3.0
Suzuki Grand Vitara 2 2.0
Ford Escape 2 2.5
Avatar użytkownika
Markon
Fanatyk Ekstremalny
Fanatyk Ekstremalny
 
Posty: 694
Obrazki: 4
Dołączył(a): 17 lis 2010 18:13:49
Lokalizacja: Pajęczno (EPJ)
Pochwały: 1
Województwo: Łódzkie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Opony

Postprzez vaxel » 02 cze 2013 10:48:11

yuby194 napisał(a):Witam, planuje zmienić moje BFG AT na coś agresywniejszego i myślę oo DuraTrac albo KM2, te drugie, wiem, że dobre, czytałem dużo opinii (nawet tutaj), ale to jednak MT a ja dużo po czarnym jeżdżę. Duratrac to takie AT+, też w necie jest dużo pochlebnych opinii, ale to guma dosyć miękka i ścieralność szybsza. A może ktoś u nas na forum na i może wspomóc opinią.
Planuję ten zakup jeszcze przed Zlotem - zobaczymy jak z dostępnością.


U mnie jeszcze nie czas na zmianę, ale podobają mi się te Duratrac i chętnie poczytam gdyby się komuś chciało coś o nich napisać. Szczególnie w kontekście zachowania na czarnym i wytrzymałości. Dużo dobrego o nich czytałem jeśli chodzi o sprawowanie się w zimie. Chyba w takie właśnie AT+ chciałbym celować jak zejeżdżę BFG AT.

A jeśli chodzi o BFG AT. Czy też macie tak, że gumiarze muszą robić 2 podejścia do ich wyważenia ? ;) Ważyłem przed zimą, po paru dniach trzeba było doważyć. Ważyłem tydzień temu, znowu muszę wrócić na doważenie :niewiem:
--
Konrad

Była fantastyczna i niepowtarzalna:
Frontera B Long 2.2 DTI Limited '01 | GY Wrangler Duratrac | Lift 2" Ironman
Avatar użytkownika
vaxel
Nałogowiec
Nałogowiec
 
Posty: 326
Obrazki: 0
Dołączył(a): 28 wrz 2012 20:00:35
Lokalizacja: Mielec
Pochwały: 3
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Opony

Postprzez yuby194 » 02 cze 2013 11:32:31

jrzeuski napisał(a):PS. Ale szyberdach też? Jak?


Ja stałem w dole, jak strzelił zaczep u kolegi w montku, to szekla wybiła tylna szybę i zatrzymała się na tylnym zagłówko po mojej stronie (dobrze, że ma blachę w środku) a nadmiar powracającego kinetyka zawinął się na dach i szyberdach też oberwał, praktycznie wszystko było w jednej chwili. Jedyny ratunek to tylko bagażnik dachowy.

vaxel napisał(a):Czy też macie tak, że gumiarze muszą robić 2 podejścia do ich wyważenia ?


Nie, wyważyłem za pierwszym razem i było ok. Kilka razy trochę koła tarmosiły, ale to raczej z winy błota zalegającego w wewnętrznej stronie felgi, po dokładnym umyciu wszystko wraca do normy.
Pozdrawiam
YubY

Frota B/Sport 2,2 DTI '00/manual, K&N, polibuszowe podkładki 6cm + sprężyny Montka = lift ?", amory przód/tył IROMAN, BFG AT/MT 245/75R16, DW 12000 LBS


ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
yuby194
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1265
Obrazki: 4
Dołączył(a): 19 lip 2009 01:20:55
Lokalizacja: Duży Dół
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Opony

Postprzez jrzeuski » 02 cze 2013 11:59:53

yuby194 napisał(a):Ja stałem w dole, jak strzelił zaczep u kolegi w montku, to szekla wybiła tylna szybę i zatrzymała się na tylnym zagłówko po mojej stronie (dobrze, że ma blachę w środku)
Chcesz powiedzieć, że siedziałeś prosto zamiast położyć się na fotelu pasażera przy szarpaniu? :shock:
vaxel napisał(a):Czy też macie tak, że gumiarze muszą robić 2 podejścia do ich wyważenia ?


Nie, wyważyłem za pierwszym razem i było ok. Kilka razy trochę koła tarmosiły, ale to raczej z winy błota zalegającego w wewnętrznej stronie felgi, po dokładnym umyciu wszystko wraca do normy.
Jak mi wyważali BFG MT to z jednym kołem były problemy, ale to racze wina krzywej felgi, bo w terenie nieraz oberwały, zwłaszcza jak opony schodziły. Natomiast potem jest problem taki, że te odważniki zwyczajnie się gubi w terenie. One są na wcisk, czasem mi odfruwały już w drodze od gumiarza do domu. Ponadto w terenie ułatwiają włażenie błota w rant felgi i rozszczelnienie opony.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Opony

Postprzez yuby194 » 02 cze 2013 13:40:22

położyłem się, ale i tak okruchy z szyberdachu poraniły trochę głowę.
A co do tej blachy w zagłówku, to dobrze że była, bo inaczej szekla zepsułaby mój zagłówek i... przednia szybę.
Reasumując przednie oryginalne zaczepy choćby w najlepszym stanie nie nadają się do szarpania czymkolwiek.

Dobra, ale to temat opon, więcej takich lajcików nie planuję, rocznie robimy z żoną frotką około 15 kkm ( z czego ja praktycznie tylko weekendami) W dużym błocie planuję być sporadycznie (ewidentny brak czasu) i MT to chyba za dużo. Na AT-kach jeździ się nieźle, mam je 3 lata, zrobiłem ok. 47 kkm i zeszła chyba połowa bieżnika, ale jedna jest chyba wyząbkowana i troche drży.
Mam więc rozterkę pomiędzy kupnem MT KM2 i pozostawieniem AT-ków na zimę a przejściem na te Duratrac. Cena podobna.
Ostatnio edytowano 02 cze 2013 13:56:40 przez yuby194, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrawiam
YubY

Frota B/Sport 2,2 DTI '00/manual, K&N, polibuszowe podkładki 6cm + sprężyny Montka = lift ?", amory przód/tył IROMAN, BFG AT/MT 245/75R16, DW 12000 LBS


ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
yuby194
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1265
Obrazki: 4
Dołączył(a): 19 lip 2009 01:20:55
Lokalizacja: Duży Dół
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Opony

Postprzez RudeBoy » 02 cze 2013 13:45:28

yuby194 napisał(a):położyłem się, ale i tak okruchy z szyberdachu poraniły trochę głowę.
A co do tej blachy w zagłówku, to dobrze że była, bo inaczej szekla zepsułaby mój zagłówek i... przednia szybę.
Reasumując przednie oryginalne zaczepy choćby w najlepszym stanie nie nadają się do szarpania czymkolwiek.


no akurat te we frocie B to się nadają...
Jedno życie wykorzystałeś... następnym razem taśmy asekuracyjne zapinajcie. Głowy nie odrastają.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Opony

Postprzez jrzeuski » 02 cze 2013 13:52:08

yuby194 napisał(a):położyłem się, ale i tak okruchy z szyberdachu poraniły trochę głowę.
Szekla poraniłaby na pewno bardziej. Tyle, że to już by nie był Twój problem.
Reasumując przednie oryginalne zaczepy choćby w najlepszym stanie nie nadają się do szarpania czymkolwiek.
U mnie przy pierwszym użyciu kinetyka wyrwało kangura (jedna strona wytrzymała, więc nie poleciał w holownik) a potem jak wymieniłem fabryczne śruby na grubsze i mocniejsze to dwa razy rozerwało pręty, z których były zrobione uszy (po pierwszym razie wymieniłem pręt na zbrojeniowy 12mm, to rozerwało spawy). Teraz mam dokręcone uszy na M20 i tylko blachę podstawy kangura mi wygięło. Kinetyk to straszna siła. Używać tylko w ostateczności :!:
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Opony

Postprzez yuby194 » 02 cze 2013 14:05:58

RudeBoy napisał(a):no akurat te we frocie B to się nadają...


w montku jak widać też, kinetyk grzecznie odstawiłem na półkę a taśmy asekuracyjne wykonałem z liny synt. 12mm, tylko trzeba mieć gdzie podpiąć ta asekurację w obu pojazdach.

Co do tematu opon, mam rozterkę nad przejściem na te Duratec a zakupem KM2 i pozostawieniem AT-ków na zimę. Moje obecne opony po 3 latach i ok. 47 kkm utraciły z 50% bieżnika i da się jeszcze jeździć ale... człowieka nęci do czegoś agresywniejszego.
Pozdrawiam
YubY

Frota B/Sport 2,2 DTI '00/manual, K&N, polibuszowe podkładki 6cm + sprężyny Montka = lift ?", amory przód/tył IROMAN, BFG AT/MT 245/75R16, DW 12000 LBS


ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
yuby194
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1265
Obrazki: 4
Dołączył(a): 19 lip 2009 01:20:55
Lokalizacja: Duży Dół
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Opony

Postprzez RudeBoy » 02 cze 2013 14:10:02

Serio za te w B z przodu można szarpać kinolem.
Sprawdzone wielokrotnie. Warunek jeden to zdrowa rama.

Jak kusi Cię jeżdżenie po błocie to się nie zastanawiaj tylko idź w MT. AT do błota nadaje się tak samo jak slick na zimę.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Opony

Postprzez yuby194 » 02 cze 2013 15:22:21

RudeBoy napisał(a):Serio za te w B z przodu można szarpać kinolem.


Byłem świadkiem, jak Oposs swoim "maluchem" szarpał Szymiego frotą longiem, nawet nie była to wklejka, Szymi zawisł na podwoziu, oryginalny zaczep odcisnął się w tylnej klapie samuraia. Faktycznie puściły otwory mocujące zaczep.

Co do opon, to te Duratec to więcej niż AT i podobno(czytałem na forum jeepa) dorównują MT-kom w niezłym błocie.
A napisz proszę Grzegorzu, jak z głośnością i codziennej jeździe po czarnym Twoje KM2?
Pozdrawiam
YubY

Frota B/Sport 2,2 DTI '00/manual, K&N, polibuszowe podkładki 6cm + sprężyny Montka = lift ?", amory przód/tył IROMAN, BFG AT/MT 245/75R16, DW 12000 LBS


ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
yuby194
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1265
Obrazki: 4
Dołączył(a): 19 lip 2009 01:20:55
Lokalizacja: Duży Dół
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Opony

Postprzez ali » 02 cze 2013 16:15:52

yuby194 napisał(a):
RudeBoy napisał(a):Serio za te w B z przodu można szarpać kinolem.


Byłem świadkiem, jak Oposs swoim "maluchem" szarpał Szymiego frotą longiem, nawet nie była to wklejka, Szymi zawisł na podwoziu, oryginalny zaczep odcisnął się w tylnej klapie samuraia. Faktycznie puściły otwory mocujące zaczep.

Co do opon, to te Duratec to więcej niż AT i podobno(czytałem na forum jeepa) dorównują MT-kom w niezłym błocie.
A napisz proszę Grzegorzu, jak z głośnością i codziennej jeździe po czarnym Twoje KM2?



Eeeeee mi się wydawało że to spawane jest ale może ślepy jestem
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: Opony

Postprzez RudeBoy » 02 cze 2013 17:01:59

yuby194 napisał(a):
RudeBoy napisał(a):Serio za te w B z przodu można szarpać kinolem.


Byłem świadkiem, jak Oposs swoim "maluchem" szarpał Szymiego frotą longiem, nawet nie była to wklejka, Szymi zawisł na podwoziu, oryginalny zaczep odcisnął się w tylnej klapie samuraia. Faktycznie puściły otwory mocujące zaczep.


aaaa.... Ty masz na myśli ten zaczepik co jest dokręcony razem z gumowym kangurem tak? Bo za to to faktycznie nawet strach ciągnąć.
Ja mówiąc przednie zaczepy B mam na myśli te podwójne blachy do których gumowy kangur jest przykręcany. Te blachy spawane do ramy, jedna na zakładkę od góry. Kinolem nie wyrwie.

yuby194 napisał(a):Co do opon, to te Duratec to więcej niż AT i podobno(czytałem na forum jeepa) dorównują MT-kom w niezłym błocie.
A napisz proszę Grzegorzu, jak z głośnością i codziennej jeździe po czarnym Twoje KM2?


Duratec :>:
Niechaj Smike i lysy trol się wypowiedzą. Jak na mój gust to niezły kompromis między AT a MT.

KM2 jest cichsza niż starszy MTek BFG ale wciąż jest to wyjący MTek :) Cudów nie ma, przy bieżniku MT każdą oponę słychać. Nie jest to jakoś specjalnie uciążliwe jeżdżąc na krótkich odcinkach po czarnym ale już po walnięciu 300km po czarnym ten szum w głowie przez chwilę zostaje i na pewno wpływa na szybsze zmęczenie.

Inną sprawą jest to, że ta durną klasyfikacja AT 50% asfalt i 50% teren to jakieś nieporozumienie.
Bo co to znaczy teren? Skały , szuter, błoto, mokra łąka, koleiny, śnieg...?

Opona AT sprawdza się wyłącznie na przyczepnym podłożu. Błoto zamienią tą oponę w slicka i jest po zabawie. Między AT i MT jest przepaść trakcyjna. Dlatego każdemu kto zamierza w terenie się bawić polecał będę nowoczesnego MTeka. Choćby ze wzgledów bezpieczeństwa :) Żyjemy w Polsce i błoto to nasze najczęstsze przeszkody.

W miniony czwartek. 3 auta na MT i jedno na AT kontra Beskid Makowski przy pogodzie deszczowej gdzie górskie dróżki zamieniają się w strumyki. Auta na MTekach dają radę a Adrian na AT ledwo uchodzi z życiem :mrgreen:
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Opony

Postprzez yuby194 » 02 cze 2013 17:02:32

ali napisał(a):Eeeeee mi się wydawało że to spawane jest ale może ślepy jestem


Nie chce mi się teraz kombinować ze zmniejszaniem i wklejaniem zdjęć. W moim chomiku (galeria/frota/poprawki/przedni zaczep) są zdjęcia wymontowanego przedniego zaczepu.

Dobra. Koniec tej przygody z kinetykiem i zaczepem. W końcu nas pogonią stąd.

-- Dodano N 02 cze 2013 17:12:35 --

RudeBoy napisał(a):Ty masz na myśli ten zaczepik co jest dokręcony razem z gumowym kangurem tak?

tak, ja mam zamontowanego oryginalnego kangura.

RudeBoy napisał(a): Jak na mój gust to niezły kompromis między AT a MT.


i właśnie o ta różnicę mi chodzi, 0 ile Duratec będzie gorszy od KM2 w błocie ?
Pozdrawiam
YubY

Frota B/Sport 2,2 DTI '00/manual, K&N, polibuszowe podkładki 6cm + sprężyny Montka = lift ?", amory przód/tył IROMAN, BFG AT/MT 245/75R16, DW 12000 LBS


ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
yuby194
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1265
Obrazki: 4
Dołączył(a): 19 lip 2009 01:20:55
Lokalizacja: Duży Dół
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Opony

Postprzez ali » 02 cze 2013 17:37:36

RudeBoy napisał(a):Ja mówiąc przednie zaczepy B mam na myśli te podwójne blachy do których gumowy kangur jest przykręcany. Te blachy spawane do ramy, jedna na zakładkę od góry. Kinolem nie wyrwie.





Jako że nie mam kangura to miałem na mysli te same co Ty
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: Opony

Postprzez rebelmen » 02 cze 2013 20:18:25

Tak sobie poczytałem kilkanaście stron waszych wypowiedzi i dochodze do wniosku że uzywacie swoich autek własciwie do tego do czego zostały sworzone...ale co jesli tak jak ja bede używał swojej Frontery praktycznie tylko na asfalcie? jakie opony byscie polecili w dobrym stosunku jakości do ceny...?
rebelmen
Starszy Nowicjusz
Starszy Nowicjusz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 27 maja 2013 13:02:29
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Koła felgi opony



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron