Witamy ! |
---|
|
Jeśli to w związku z tym to sugerowałbym jednak MT.yuby194 napisał(a):Witam, planuje zmienić moje BFG AT na coś agresywniejszego
yuby194 napisał(a):Witam, planuje zmienić moje BFG AT na coś agresywniejszego i myślę oo DuraTrac albo KM2, te drugie, wiem, że dobre, czytałem dużo opinii (nawet tutaj), ale to jednak MT a ja dużo po czarnym jeżdżę. Duratrac to takie AT+, też w necie jest dużo pochlebnych opinii, ale to guma dosyć miękka i ścieralność szybsza. A może ktoś u nas na forum na i może wspomóc opinią.
Planuję ten zakup jeszcze przed Zlotem - zobaczymy jak z dostępnością.
jrzeuski napisał(a):PS. Ale szyberdach też? Jak?
vaxel napisał(a):Czy też macie tak, że gumiarze muszą robić 2 podejścia do ich wyważenia ?
Chcesz powiedzieć, że siedziałeś prosto zamiast położyć się na fotelu pasażera przy szarpaniu?yuby194 napisał(a):Ja stałem w dole, jak strzelił zaczep u kolegi w montku, to szekla wybiła tylna szybę i zatrzymała się na tylnym zagłówko po mojej stronie (dobrze, że ma blachę w środku)
Jak mi wyważali BFG MT to z jednym kołem były problemy, ale to racze wina krzywej felgi, bo w terenie nieraz oberwały, zwłaszcza jak opony schodziły. Natomiast potem jest problem taki, że te odważniki zwyczajnie się gubi w terenie. One są na wcisk, czasem mi odfruwały już w drodze od gumiarza do domu. Ponadto w terenie ułatwiają włażenie błota w rant felgi i rozszczelnienie opony.vaxel napisał(a):Czy też macie tak, że gumiarze muszą robić 2 podejścia do ich wyważenia ?
Nie, wyważyłem za pierwszym razem i było ok. Kilka razy trochę koła tarmosiły, ale to raczej z winy błota zalegającego w wewnętrznej stronie felgi, po dokładnym umyciu wszystko wraca do normy.
yuby194 napisał(a):położyłem się, ale i tak okruchy z szyberdachu poraniły trochę głowę.
A co do tej blachy w zagłówku, to dobrze że była, bo inaczej szekla zepsułaby mój zagłówek i... przednia szybę.
Reasumując przednie oryginalne zaczepy choćby w najlepszym stanie nie nadają się do szarpania czymkolwiek.
Szekla poraniłaby na pewno bardziej. Tyle, że to już by nie był Twój problem.yuby194 napisał(a):położyłem się, ale i tak okruchy z szyberdachu poraniły trochę głowę.
U mnie przy pierwszym użyciu kinetyka wyrwało kangura (jedna strona wytrzymała, więc nie poleciał w holownik) a potem jak wymieniłem fabryczne śruby na grubsze i mocniejsze to dwa razy rozerwało pręty, z których były zrobione uszy (po pierwszym razie wymieniłem pręt na zbrojeniowy 12mm, to rozerwało spawy). Teraz mam dokręcone uszy na M20 i tylko blachę podstawy kangura mi wygięło. Kinetyk to straszna siła. Używać tylko w ostatecznościReasumując przednie oryginalne zaczepy choćby w najlepszym stanie nie nadają się do szarpania czymkolwiek.
RudeBoy napisał(a):no akurat te we frocie B to się nadają...
RudeBoy napisał(a):Serio za te w B z przodu można szarpać kinolem.
yuby194 napisał(a):RudeBoy napisał(a):Serio za te w B z przodu można szarpać kinolem.
Byłem świadkiem, jak Oposs swoim "maluchem" szarpał Szymiego frotą longiem, nawet nie była to wklejka, Szymi zawisł na podwoziu, oryginalny zaczep odcisnął się w tylnej klapie samuraia. Faktycznie puściły otwory mocujące zaczep.
Co do opon, to te Duratec to więcej niż AT i podobno(czytałem na forum jeepa) dorównują MT-kom w niezłym błocie.
A napisz proszę Grzegorzu, jak z głośnością i codziennej jeździe po czarnym Twoje KM2?
yuby194 napisał(a):RudeBoy napisał(a):Serio za te w B z przodu można szarpać kinolem.
Byłem świadkiem, jak Oposs swoim "maluchem" szarpał Szymiego frotą longiem, nawet nie była to wklejka, Szymi zawisł na podwoziu, oryginalny zaczep odcisnął się w tylnej klapie samuraia. Faktycznie puściły otwory mocujące zaczep.
yuby194 napisał(a):Co do opon, to te Duratec to więcej niż AT i podobno(czytałem na forum jeepa) dorównują MT-kom w niezłym błocie.
A napisz proszę Grzegorzu, jak z głośnością i codziennej jeździe po czarnym Twoje KM2?
ali napisał(a):Eeeeee mi się wydawało że to spawane jest ale może ślepy jestem
RudeBoy napisał(a):Ty masz na myśli ten zaczepik co jest dokręcony razem z gumowym kangurem tak?
RudeBoy napisał(a): Jak na mój gust to niezły kompromis między AT a MT.
RudeBoy napisał(a):Ja mówiąc przednie zaczepy B mam na myśli te podwójne blachy do których gumowy kangur jest przykręcany. Te blachy spawane do ramy, jedna na zakładkę od góry. Kinolem nie wyrwie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość