Witamy !



Pozdrawiam wszystkich

Jesteś nowy na forum? Przywitaj się w tym wątku, opisz swoje auto, napisz jak trafiłeś na forum ...

Moderator: TATAR

Pozdrawiam wszystkich

Postprzez pablomich » 03 paź 2007 08:50:25

Cześć wszystkim

Jestem z Wrocławia, frotą jeżdzę od stycznia 2007, mam wersję 3,2 V6 rocznik 99.
Czasem ją kocham, czasem nienawidzę, ale na pewno na nic innego jej nie zamienię :D
Kupiłem ją bo potrzebowałem autka żeby dojechać w różne dziwne miejsca związane z moim hobby.
p.s. znacie moze jakiegoś normalego mechanika z Wrocławia który wie co to jest forta lub chociaż wie co to auto terenowe?

POZDRAWIAM :D
pablomich
 

Postprzez mirokez » 03 paź 2007 09:05:52

powitac, powitac :D
mirokez
 

Postprzez Konrado » 03 paź 2007 10:13:22

Witam,serdecznie !
Ja niestety nie z Wrocka wiec z mechanikiem nie pomoge ale zycze powodzenia w poszukiwaniach !
Konrado
 

Postprzez mazurkas007 » 03 paź 2007 10:43:00

Witam, witam - a za co ja tak nienawidzisz kolego, mam tez taki silnik i jest ok.
była Frotka zmotka 3.2, będzie druga edycja 2.2 :)
Podróże bez granic : Polska, Niemcy, Estonia, Litwa, Łotwa, Rosja, Rumunia, Mołdawia, Finlandia, Węgry, Włochy, Austria, Czechy, Słowacja, San Marino, Szwecja, Tajlandia, Malezja - tam byliśmy na kołach.
Avatar użytkownika
mazurkas007
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1325
Obrazki: 30
Dołączył(a): 12 lip 2007 07:31:41
Lokalizacja: Bielsk Podlaski - Polska
Pochwały: 6
Województwo: Podlaskie
Samochód: Frontera B 2.2i Long 1998-2004

Postprzez KOBZI » 03 paź 2007 10:43:19

miło powitać :) wrocławianina
Obrazek
Avatar użytkownika
KOBZI
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1432
Dołączył(a): 06 lip 2007 13:16:28
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 1
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Postprzez pablomich » 03 paź 2007 11:40:18

mazurkas007 napisał(a):Witam, witam - a za co ja tak nienawidzisz kolego, mam tez taki silnik i jest ok.


powiedziałbym że silnik jest nawet bardzo ok, ale już spalanie mniej ok :)
poza tym ostatnio wymieniałem (a właściwie regenerowałem) przekładnię kierowniczą
no i wkurza mnie podejście serwisów - dla jednych to nie jest prawdziewe auto terenowe, a inni mówią że nie bedą nic robić "bo to panie terenówka, a my się na tym nie znamy"
zamierzam robić lift ironmana i nie mam pojęcia gdzie z tym pójść w moim mieście.
pablomich
 

Postprzez dljm » 03 paź 2007 12:03:45

che che, ja mam ten sam problem, jednie się nie chcą zrobić bo to nie terenówka, a inni nie chcą nic zrobić bo to terenówka

a tak na poważnie ja podnoszę 2 cm na zawieszeniu OLD MAN
i dwa centy na budzie
tak zdecydowałem bo ja tym autem jeżdżę na co dzień, i nie chcę tracić na jakości jazdy po czarnym (wszak to 3,2 V6)

z doswiadczenia serwisu wiem że są problemy z terminami IRON MENA
i nieraz się czeka 6 miesiecy

ponadto jezeli auto smiga po czarnym to lift 4 cm bez wymiany (przeróbki) wachaczy górnych (geometria) nie wpłynie korzystnie na prowadzenie
a IRON MEN nie ma tego w ofercie do swojej zawiechy

natoniast 3" calmini to dla mnie zaduzo więc najrozsadniej było wybrać OLD MAN i reszte podciągnąć na budzie
... najbardziej zagorzałymi przeciwnikami automatów, są najczęściej ludzie, którzy nigdy nimi nie jeździli ...
Avatar użytkownika
dljm
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1447
Obrazki: 1
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:00:40
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 5
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Postprzez pablomich » 03 paź 2007 12:36:11

A gdzie to robisz jesli to nie tajemnica? Bo Kraków to w sumie 2,5 godziny jazdy

p.s. czy nie powinniśmy się przenieść z tym do jakiegoś innego wątku?
pablomich
 

Postprzez Balkandriver » 03 paź 2007 12:51:11

pablomich napisał(a):A gdzie to robisz jesli to nie tajemnica? Bo Kraków to w sumie 2,5 godziny jazdy

p.s. czy nie powinniśmy się przenieść z tym do jakiegoś innego wątku?

Powinniście.

BALKANDRIVER
Frontera 2.8 TDi - Long Distance Voyager
http://www.fotolandia4x4.com -> relacje, zdjęcia, filmiki
http://chomikuj.pl/balkandriver -> Mój chomik (nie tylko) Wędrowniczek
Spieszmy się kochać szuter, bo tak szybko odchodzi.
Avatar użytkownika
Balkandriver
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1669
Obrazki: 63
Dołączył(a): 07 lip 2007 18:11:13
Lokalizacja: Smokogród
Pochwały: 8
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Postprzez dljm » 03 paź 2007 13:01:45

jasne to raczej powinno byc w wątku o lifcie, a nie tu

co do warsztatu to moge ci podać na priwa, bo nie wiem czy moge pisac otwarcie
... najbardziej zagorzałymi przeciwnikami automatów, są najczęściej ludzie, którzy nigdy nimi nie jeździli ...
Avatar użytkownika
dljm
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1447
Obrazki: 1
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:00:40
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 5
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Postprzez pablomich » 03 paź 2007 13:11:38

dljm napisał(a):jasne to raczej powinno byc w wątku o lifcie, a nie tu

co do warsztatu to moge ci podać na priwa, bo nie wiem czy moge pisac otwarcie


będę wdzięczny. mam jeszcze parę pytań o ten lift ale zadam je już w odpowiednim miejscu. dzięki
pablomich
 

Postprzez brum » 03 paź 2007 22:11:51

Wielkie podro dla kolejnego Fronterowicza.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Postprzez Elektro001 » 03 paź 2007 22:23:01

Witamy,witamy i do dyskusji zapraszamy :D
Elektro001
 


Powrót do Start



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron