Witaj Moose,
Analizując przebieg wątku już masz odpowiedź, dlaczego warto kupić Frotę... i oczywiście wstąpić do Klubu.
Bo odważna jesteś startując z tekstem
moose napisał(a):...nie posiadam Frontery, ale bardzo bym chciała ją obejrzeć, posiedzieć, pomacać i zmierzyć...
Normalnie wszelkie świntuchy zaoferowały by Ci "pomacanie" i "zmierzenie"...
itd. itp. a tu proszę - spokój . Sama widzisz, że warto.
Ale dlaczego chcesz rowery upychać do środka, skoro wystarczy zapiąć na dach bagażniki rowerowe (wchodzą 4 rowerki) i masz po problemie?
Kobieta, czy co?
No, ale do specyficznego poczucia humoru w naszej braci, to się będziesz musiała przyzwyczaić.
Dobra, powaga. Lecę z pamięci, bo zwymiarowany bagażnik jest w garażu.
Szerokość w wersji A - w nadkolach 90 cm, całkowita (powyżej nadkoli) 110 cm, długość użyteczna - 120 cm, wysokość - po dach
Do zweryfikowania w ciągu 24 godzin.
Bywam w Warszawie, więc mogę dać "pomacać" i "posiedzieć" , ale będę z żonką, więc może będziesz miała lepsze propozycje od tubylców.
Ot taka sobotnia głupawka.
Ale wymiary sprawdzę i prześlę.
A tak generalnie - warto kupić Fronterę. I nie dlatego ją chwalę, że ją mam, ale dlatego, że ją wybrałem, gdyż łączy najlepiej właściwości auta terenowego i komfort przemieszczania się na długich trasach.
Są auta mocniejsze w terenie niewątpliwie i lepiej nadające się do poważnych wypraw, ale to auto jest po prostu UNIWERSALNE.
I też wiele potrafi.
Pozdrawiam
BALKANDRIVER