Strona 1 z 1

Witam wszystkich

PostNapisane: 25 cze 2012 19:59:36
przez drech
Witajcie wszyscy Forumowicze!
Nadszedł czas żeby z użytkownika biernego stać się aktywnym uczestnikiem tego forum. Od pół roku poszukuję jakiejś przyzwoitej terenówki i po przeczytaniu całego (no prawie całego :wink: ) forum, wybór padł na longa w wersji A z czterocylindrowym sercem o pojemności 2,2 litra zasilanym benzyną. Liczę na pomoc doświadczonych użytkowników w wyborze i późniejszej eksploatacji frontery. Poszukiwania są długie i żmudne, ale mam nadzieję, że zakończą się sukcesem :D
Pozdrawiam

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: 25 cze 2012 20:04:35
przez yaro3343
zenek12 napisał(a):Witajcie wszyscy Forumowicze!
Nadszedł czas żeby z użytkownika biernego stać się aktywnym uczestnikiem tego forum. Od pół roku poszukuję jakiejś przyzwoitej terenówki i po przeczytaniu całego (no prawie całego :wink: ) forum, wybór padł na longa w wersji A z czterocylindrowym sercem o pojemności 2,2 litra zasilanym benzyną. Liczę na pomoc doświadczonych użytkowników w wyborze i późniejszej eksploatacji frontery. Poszukiwania są długie i żmudne, ale mam nadzieję, że zakończą się sukcesem :D
Pozdrawiam

Witaj kolego. Swojej ukochanej 2.0 Sport poszukiwałem ponad 6 miesięcy. Pamiętaj spokuj icierpliwość są najlepszymi doradcami.

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: 25 cze 2012 20:06:45
przez PabloFrotaA
:hi: :hi:

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: 26 cze 2012 07:19:21
przez FROTERKA
:hi:
zenek12 napisał(a): po przeczytaniu całego (no prawie całego :wink: ) forum, wybór padł na longa w wersji A z czterocylindrowym sercem o pojemności 2,2 litra zasilanym benzyną.

Czyli nie zraziłeś się słowami ecosyf i ecopaść? :mrgreen:

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: 26 cze 2012 07:25:00
przez Argail75
Czesc .... :hi:

U mnie slowo ECO odpadło w przedbiegach :)

Owocnego szukania :>:

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: 26 cze 2012 07:30:38
przez markus
:hi: :hi:
owocnego poszukiwania!!

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: 26 cze 2012 07:53:26
przez przemia
:hi:

Ja tam wolę DIESEL :beer:

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: 26 cze 2012 11:37:27
przez Trzeci
:hi: :hi: i zastanów się jeszcze raz nad tym ecosyfem :razz: :razz: :razz: :razz:

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: 26 cze 2012 17:51:58
przez drech
FROTERKA napisał(a):Czyli nie zraziłeś się słowami ecosyf i ecopaść? :mrgreen:


Cóż, każda opcja ma swoje zady i walety. Diesel - bardzo chętnie, ale planuję zakup auta do jazdy na codzień, a ropa droga. Gaz wychodzi dużo taniej. A zatem do wyboru pozostaje: 2,0; 2,2; 2,4 i 3,2.
2,0 jest za słaby i występuje tylko w sportach, a ja chcę longa
2,4 występuje w starszych rocznikach, a szukam końca produkcji (nowa deska bardziej mi się podoba)
3,2 bym kupił, ale w manualu, a z tego co widziałem, to jest to możliwe tylko w B
2,2 został więc jako mniejsze zło :D

Oczywiście chętnie bym kupił dodatkowo sporta z 2,8 TDI jako drugi samochód, ale na to mnie niestety nie stać :cry2:
Chociaż kto wie, może kiedyś...

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: 27 cze 2012 07:10:59
przez jrzeuski
zenek12 napisał(a):3,2 bym kupił, ale w manualu, a z tego co widziałem, to jest to możliwe tylko w B
3.2 jest tylko w B.
2,2 został więc jako mniejsze zło :D
I jedyny wybór w A po 95r., bo w Longu innej benzyny nie było.

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: 27 cze 2012 19:45:25
przez Ralfo
Witaj witaj!!

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: 28 cze 2012 10:11:29
przez SKODA76
Witaj :D

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: 28 cze 2012 15:55:27
przez Myra6667
Witaj
:hi:

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: 28 cze 2012 20:15:33
przez pajak4
:hi:

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: 29 paź 2012 23:12:34
przez drech
Nadejszła wiekopomna chwila. Witam Was ponownie, tym razem jako posiadacz froty. Pierwotny plan zakupu po weryfikacji z rzeczywistością został nieco zmodyfikowany:
miała być A, jest B.
miał być 2,2, jest 3,2
miał być manual, jest automat
Tylko long pozostał wg planu.
Niestety mój nowy nabytek nie jest w idealnym stanie, więc chyba będę częstym gościem w dziale warsztat :?

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: 29 paź 2012 23:39:54
przez Marcin D
elo i zycze owocnej pracy nad autkiem :) ponoć przy naprawach odczucia człowieka oddaje ta emotka: :wsciekly:

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: 30 paź 2012 10:03:33
przez FROTERKA
zenek12 napisał(a):miała być A, jest B.
miał być 2,2, jest 3,2

:>:

zenek12 napisał(a):miał być manual, jest automat

:<:

zenek12 napisał(a):chyba będę częstym gościem w dziale warsztat :?

:4lk:
i w ogóle :1:

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: 30 paź 2012 10:19:19
przez jrzeuski
Marcin D napisał(a):ponoć przy naprawach odczucia człowieka oddaje ta emotka: :wsciekly:
E tam, tylko przy odkręcaniu (tj. ukręcaniu) śrub. Ale to raczej w A, bo B parę lat mniej miały na zapieczenie ;-)

:hi:

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: 30 paź 2012 11:00:42
przez Marcin D
:D tak czy inaczej witam jeszcze raz i mam nadzieje do zo w błocie :)

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: 01 lis 2012 01:15:37
przez drech
FROTERKA napisał(a):
zenek12 napisał(a):miał być manual, jest automat

:<:


E, nie jest tak źle, chociaż miałem mieszane uczucia przy zakupie. Trochę się pojeździ i da się przyzwyczaić. Zaletą mojej konfiguracji są najmniejsze możliwe przełożenia mostów i skrzyni na IV biegu. 100 km/h przy 2000 obr/min :>: Jedyne czego mi brakuje to możliwości załączania reduktora w czasie jazdy (wiem, że na asfalcie 4x4 nie wolno). Wtedy miałbym 8 biegów do przodu - jak w ciężarówce :D
Póki co skupiam się na obniżeniu spalania, bo z tego co wyczytałem wynik mocno powyżej 20l LPG/100km w mieście to raczej przegięcie.

jrzeuski napisał(a):E tam, tylko przy odkręcaniu (tj. ukręcaniu) śrub. Ale to raczej w A, bo B parę lat mniej miały na zapieczenie ;-)

Coś o tym wiem - do dzisiaj mam na czole ślad po kluczu. Doświadczyłem jak niewiele siły trzeba do zerwania śruby M8 8.8 za pomocą 20 cm ramienia :D