Witamy ! |
---|
|
Satan napisał(a):Pisałem już o tym w innym temacie ale i tutaj Ci napiszę...
Jest to typowy objaw dla 2 awarii. Tak jak wspomniał kolega wyżej czyli zapowietrzenia, albo gdy więcej jest potrzeba płynu niż jest w układzie.
Czyli w skrócie powiem tak, jeżeli stoi samochód i naciskasz hamulec i po którymś naciśnięciu pedał twardnieje, i zostaje twardy, a jak zaczynasz jechać to znowu trzeba pompować to jest 100% luz na łożyskach
Po prostu tarcze hamulcowe mają lekkie wibracje, przez co cofają klocki w zaciskach, przez co trzeba nacisnąć kilka razy pedał, aby auto zaczęło hamować. Ponieważ skok pompy jest niewielki i płynu nie starcza na raz na zatrzymanie pojazdu.
Przerabiałem to kilka razy i wielu mechaników zaczynało od dupy strony, winili pompy i inne ustrojstwa a to tylko, albo aż łożyska...
Podnieś samochód i zobacz czy masz choć lekki luz na przednich kołach.
Jak łożysko się rozleciało to wystarczy tylko dociągnąć łożyska aby się przekonać, następnie około 140zł kosztuje od wewnętrznej strony i około 30 zł łożysko przy od zewnętrznej.
Pozdrawiam
Satan.
Szymeon napisał(a):ja spróbuję jeszcze raz od powietrzyć , mam luz na kole
kasalka napisał(a):Szymeon Odpowietrz jeszcze raz zaczynając od koła najdalszego od pompy. Ale jak nie masz odpowietrzników przy zaciskach to możesz mieć problem. Pompę też odpowietrz. A luz koła nie ma nic do rzeczy.
kasalka napisał(a):Szymeon A luz koła nie ma nic do rzeczy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości