przez czarasF » 31 maja 2011 09:09:02
2.2 diesel opisy kodów wg autodaty:
P1335-komputer sterujący pompy wtryskowej-brak sygnału kąta obrotu wału korbowego
p0725-sygnał wejścia obrotów silnika-nieprawidłowe działanie obwodu prądu
P0115-czujnik temperatury płynu chłodniczego-nieprawidłowe działanie obwodu prądu
p0400-układ recylkulacji spalin (egr)-nieprawidłowe działanie prędkości przepływu
p0105-czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym /czujnik ciśnienia atmosferycznego-nieprawidłowe działanie obwodu prądu
W autodacie jest schemat inst elektrycznej tego silnika(na chwilę obecną nie mogę skopiować bo mi na to program nie pozwala)
z tego co spojrzałem to czujnik płynu chłodniczego,czujnik cisnienia w kolektorze ssącym oraz czujnik temperatury oleju jest zasilany tym samym przewodem(czarno/czerwony) pin 93 moduł silnika i idzie pin 1 czujnika oleju,pin 2 czujnika płynu chłodniczego,pin 2 czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym.
może watro sprawdzić.
Nie wiem jak jest z zaworem egr. może się blokować mechanicznie i bedą falowac obroty.może się da go zaślepić.u mnie zapalał kontrolke silnika i trochę falowało,zaślepiłem i ok.tylko że ja mam 2.2 benzyna
co do czujnika wału to :pin 90 modułu silnika idzie na pin 1 czujnika,pin 101 na pin3 czujnika i pin 98 na pin2 czujnika.
teoretycznie jeżeli nie ma sygnału z czujnika wału to auto powinno zgasnąć........
może uda mi się jakoś skopiować ten schemat to wkleję