Listek1212 napisał(a):Trzeci napisał(a):To od początku.
1. Sprawdź na tabliczce wyposażenia czy masz kod G80 jak tak to masz LSD.
2. Jeżeli nie to masz problem z tylnym mostem jeżeli odczuwasz że jest zablokowany.
3. Jeżeli tak to w zimę czasami może Cę zaskoczyć.
4. Brak między osiowego mechanizmu różnicowego wymusza stosowanie 4x4 tylko na śliskim lub łatwo zrywalnym podłożu. Brak tego mechanizmu powoduje to że mimo zapiętego 4x4 na śniegu i lodzie podczas skręcania LSD może spowodować że przód i tak pojedzie prosto. I tu jak napisał Paweł " Kwestia wciskania pedału gazu i/lub używania sprzęgła gdy na śliskim lsd pcha auto do przodu na skręconych kołach..." Trzeba pojechać w bezpieczne miejsce i ćwiczyć.
5. Pozostawienie tylko tylnego napędu na zimę ---- frajda po pachy ale ciężko ruszyć
Zgadzam sie w 100%, sprawne LSD wymaga przyzwyczajeniaU nie działa i naprawdą czasem na mokrym jak się rusza pod górkę to tez pcha do przodu zamiast skręcać
Ale idzie to opanować, zimą bardzo pomaga, przy oponach BFG AT nawet nie trzeba ciągle na 4x4 jeździć
Jeśli masz LSD to sie ciesz, mam nadzieje tylko że to nie jakas inna awaria
dzięki

z plotek usłyszałem kiedyś że w autach 4-napędowych nie trzeba zmieniac opon na zimówki a wystarczy dopiąć napęd teraz widzę że to bzdura więc się sprężam i przygotowuję się do zimy bo robię trasy bez względu na porę roku

dzięki jeszcze raz wszystkim odpowiadającym