Witamy ! |
---|
|
Ty lepiej najpierw sprawdź czy to nie most słyszysz. Inna sprawa, że żeby dobrać się do łożysk w moście i tak musisz wywlec półosie, co w starych Frotach może i tak skończyć się koniecznością wymiany łożysk przy kole. Z tym, że wtedy taniej kupić i wymienić cały most.JJKILLER napisał(a):A zna ktoś wymiary lub oznaczenia katalogowe łożysk do tylnych półosi. Frotka 2.4i z 92 roku???
JJKILLER napisał(a):A czemu most miał by wyć? Olej nowy mam.
jrzeuski napisał(a):JJKILLER napisał(a):A czemu most miał by wyć? Olej nowy mam.
- bo się flansza poluzowała (czasem się sama odkręca)
- bo łożyska ataku siadają (jako skutek tego powyżej skoro w moście nie było nic grzebane)
Luzu wzdłużnego na flanszy. Zbytniego luzu obrotowego też nie powinno być.JJKILLER napisał(a):jutro wejdę pod auto o oglądnę sobie wlot w gruchę (czy szukać czegoś konkretnego?)
jrzeuski napisał(a):... A gdzie u Ciebie wał ma luz wzdłużny na pracę góra/dół mostu?...
adrianee36 napisał(a):jak sie tego nie ogarnie samemu to lepiej spalic to auto, bo kupowanie uzywanych mostów to tez z dupy pomysł , wiem bo przerabiałem to osobiscie, leza mi 2 sztuki teraz w garazu, az zdecydowałem sie na wymiane łozysk .... narazie kupiłem łozyska kół 2 sztuki i uszczelniacze 176zł Japan NTN wiec nie ma tragedi... teraz to tylko trzeba poskładac...
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość