Witamy ! |
---|
|
RudeBoy napisał(a):...Jeżeli dyfer ma przebieg powyżej 100.000km to możesz mieć w zasadzie pewność, że ten mechanizm już nie działa Regenerować się nie opłaca...
RudeBoy napisał(a):Noszę się z zamiarem wypuszczenia postu o Dance 44 wraz z opisem co i jak w fabrycznym LSD i ew czym go można zastąpić. Może przez te święta spłodzę...
RudeBoy napisał(a):Masz we Frocie B Danke 44 więc blokady od ARB przez Detroit po spool-e
JJKILLER napisał(a):RudeBoy napisał(a):...Jeżeli dyfer ma przebieg powyżej 100.000km to możesz mieć w zasadzie pewność, że ten mechanizm już nie działa Regenerować się nie opłaca...
Nie do końca się zgodzę. W mojej Frotce LSD ma przebieg 480tys. km. i nadal działa. Podstawą sprawnego LSD jest stosowanie odpowiedniego oleju do tychże przekładni, złym olejem po prostu wyślizgasz tarczki i będzie z LSD. Odnośnie regeneracji też się nie zgodzę, można wymieniać tarczki choć ich koszt jest dosyć znaczny, ale można tak ja kolega Andy podaje w swoim tutku, zregenerować w garażu http://chomikuj.pl/jjkiller/Dokumenty/R ... 627639.pdf
Z resztą wypowiedzi zgadzam się w 100%
jrzeuski napisał(a):Wręcz przeciwnie, to idealna pogoda dla Frotki.
jrzeuski napisał(a):A co do LSD, to zapraszam ze mną w teren. Ja LSD nie mam, Jeepy mają. Sam zobaczysz czy od nich odstaję i ocenisz czy to przydatne w błocie
RudeBoy napisał(a):Ty masz frote A z mechanizmem ISUZU...
RudeBoy napisał(a):Ty masz frote A z mechanizmem ISUZU a nie Dane 44 z Trac Lockiem...
JJKILLER napisał(a):RudeBoy napisał(a):Ty masz frote A z mechanizmem ISUZU a nie Dane 44 z Trac Lockiem...
Czekaj, czekaj.
Chcesz powiedzieć że LSD z A jest żywotniejszy od LSD z B?
brum napisał(a):Takie pytanie odnośnie LSD i bez. Podjazd pod górkę po trawie, opony MT, min 31", najlepiej na samym tyle. Ile kół Wam ora i kopie dół?
Ciekawi mnie jak się otwarty zachowuje w takiej sytuacji.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości