Bloodsuckin produkujenesfor napisał(a):czy ma ktos jakies rysunek z wymiarami lub zbedne podkladki ( male i duze) co by mozn abylo na wzor dorobic w razie czego ?
Witamy ! |
---|
|
Bloodsuckin produkujenesfor napisał(a):czy ma ktos jakies rysunek z wymiarami lub zbedne podkladki ( male i duze) co by mozn abylo na wzor dorobic w razie czego ?
nesfor napisał(a):adambernal napisał(a):Jeśli chcemy górą wysunac koło na zewnątrz ujmujemy podkładek a jeżeli wsunąc do wewnątrz dodajemy podkładek i przypuszczam ze własnie o to ci chodzi.
Po zmianie sprezyn z tylu musialem podniesc tez troche przod i zmienil mi sie kat pochylenia kol z przodu i zbiera mi krawedzie opony po srodkowej stronie ( w senie od srodka auta), jak bylem na geometrii to odeslali mnie do warsztau do poprawy pare pierdol w zawieszaniu znaim ustawia, co najwazniejsze pamietam z tablicy ze mialem 6 stopni na plusie ...
chcialem sie upewnic czy w-g powyzszego u mnie podkladni raczej beda wyciagane ?
Fabrycznie juz chyba sa jakies podkladni bo cos tam wymacalem,.
Na zero ustaw, czyli koło pionowo.nesfor napisał(a):poziomica na zero zrobic ?
Gdzie to było?nesfor napisał(a):w punkcie A to 3 ludzi biegalo pod autem i macali wszytsko, wszedzie lapli ,
Jeśli mówisz o tylnej cześci błotnika a nie górnej, to wahacza dolnego, bo to on odpowiada za ustawienie koła przód/tył i przenosi ciężar auta.wydaje mi sie ze z lewej strony mam mniej miejsca pomiedzy krawedzia kola a blotnikiem --- czy to moga byc te tuleje gornego wachacza ????
Mam to samo, ale po tym jak przywaliłem kołem w drzewo na jednym z rajdów. Górny wahacz ustala kąt pochylenia koła. To gdzie ono stoi względem auta ustala dolny wahacz.nesfor napisał(a):co do lewej przendieog kola, to mam na mysli ze kolo jest za barzo do tylu, ale mowili ze mam wywalone gorne tuleje to moze zminil sie kat i kolo ucieklo do tylu
Wymiana wahaczy na używane jest łatwiejsza niż wymiana samych tulei i w sumie nawet tańsza. Tylko trzeba znaleźć wahacz z tulejami w dobrym stanie. Innym powodem wymiany może być dzwon. Jeśli wtedy wygięciu uległy też mocowania wahacza do ramy, to jakby nie kombinować koło będzie trochę w tył. Nie jest to jakiś większy problem, bo zbieżność da się ustawić na drążku, ale zawias nie będzie już pracował idealnie w pionie tylko lekko na ukos ku przodowi. Oczywiście im większy lift, tym koło ustawi się bardziej w tył i może dlatego wcześniej tego nie widziałeśSwoaj droga jak patrze na dolne wachacze to odnosze wrazenie ze byly czyms pobazgrane jakby ktos je wymienial, mozna to jakos sprawdzic, nie licz ena info od poprzendiego wlasciciela ....
Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości