Witamy ! |
---|
|
adrianee36 napisał(a):droga strona medalu jest taka ze zrobisz remont.. a ten silnik i tak bedzie robic kaprysy
RudeBoy napisał(a):adrianee36 napisał(a):droga strona medalu jest taka ze zrobisz remont.. a ten silnik i tak bedzie robic kaprysy
nie no nie przesadzaj, że Adrian...
Nie chce mi się już znów zaczynać tej dyskusji ale weź tak statystycznie podejdź do tematu. Zobacz na forum z jakim silnikiem najczęściej są problemy...
adrianee36 napisał(a):i tak w kółko co chwile grzebanie z czyms innym , nie kazdego stac co chwila na mechanika. ten silnik to jest porażka,moze nie tak sam silnik jak jego osprzet ktory ma wieczne niedomagania. w swojej 6 letniej karierze mechnika tylko raz spotkałem sie z dobrym jezdzacym 2.2DTi gdzie własciciel nie chciał go podpalic.
RudeBoy napisał(a):
Adrian ciekaw jestem Twojej opinii o pierwszej serii silników VW 2.0 TDI. Setki tysięcy wyszły tego gówna. Gówna, które nie dojeżdżało do 100.000km a naprawa ich kosztowała 5 razy tyle co full regeneracja pompy VP44.
AMEN!
adrianee36 napisał(a):Ciekawe czemu jeszcze nikt nigdy nie podjął sie wyremontowania swojego 2.2DTi .... najczesciej to wala motodoktora i szukaja tylko jelenia zeby sprzedac... i kupuje co innego, bo kazdy wie ze remont tego silnika jest całkowicie nie opłacalny , nie ten stosunek ceny remontu silnika do auta.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości