przez Semir » 07 lis 2013 12:53:45
Jak chodzi o automat to sprawdź czy ładnie, delikatnie zmieniają się biegi bez szarpania, czy dobrze wysprzęgla i czy jak ruszasz pod górkę czy auto nie zjeżdza za bardzo do tyłu. Lekko może cię cofnąć po puszczeniu hamulca ale bez gazu powinna stać lub sama jechać do przodu ( w kierunku pod góre). Jak reaguje na gaz jak zmienia biegi do góry i na dół.
W mojej B rdzę miałem z tyłu w narożniku progu jak się otwierało drzwi i w sumie tylko tam. Rdza chyciła też parapety i mocowanie zderzaków.
Na swój automat nie miałem co narzekać, zapytaj też czy i kiedy był wymieniany olej i filtr oleju i na jaki powinien byćA ATF III a czasami potrafią lać ATF II bo tańszy.
Sprawdź jak masz jak czy skrzynia sucha, nie poci się.
Co do silnika to ci nie powiem bo nie miałem 3,2 ale na pewno standard co w każdym jak pracuje, wycieki, co i kiedy było robione.
Ja swoją po zakupie w Holadnii sprawdzałem w Oplu w Sosnowcu za 250 zł i kompletna ścieżka diagnostyczna podłączenie pod komputer itd.
No chyba, że ktoś z okolicy lub ty dusponuje kablem i programem to warot spawdzić.
Najlepiej wybierz się z kimś kto ostudzi twój zapał.
Podaj link do aukcji bo na naszje giełdzie też jest parę 3,2 wystawionych i nawet jest za nie całe 9 tyś może to któraś z naszych klubowych fortek.
SPrawdź też czy zapina się napęd i rozpina jak należy czy nie ma problemu z kontrolkami (choć same kontroli jak działa wszystko poprawne to najmniejszy problem)
Napęd 4x4 można załączyć i rozłączyć podczas jazdy z prędkością do 96 km/h. Sprawdź też czy dobrze zapina się reduktor i czy nie wyskakuje. Kiedyś podczas jazdy z napędem 2h wyskoczyła mi dźwignia reduktora i auto straciło napęd ale tak było tylko raz. Musiało się coś źle zapiąć. Np pociągnij delikatnie za dźwignię czy nie wyskoczy jak jest zablokowany, bo nie powinien.
Reszta to zawieszenie i sprawy typowe dla 4x4 rama itd, ale to już chyba nie powinien być dla ciebie problem.
EKIPA ŚLĄSKA