Witamy ! |
---|
|
Ja tam znam parę przypadków z forum A ze znanych mi kilku 2.8 w okolicy tylko jeden się nie rozsypał, ale został sprzedany i nie znam jego dalszych losów. Reszta ponaprawiana albo swap na 3.1 był.przemia napisał(a):Jacku, Isuzu(z wyjątkiem jednego znanego na forum przypadku) się nie psuje
Za to jest plątanina przewodów z dziurą zamiast miedziElektryka to ledwo 4 przewody potrzebne do działania 2,8...
Paweł zamieniał 2.8 na 3.1. O 2.5 wie tyle co widział u mnie pod maską.Jake napisał(a):przemekcrx: Rozwazalem dwa silniki - 2.8 albo wlasnie 3.1 - Wiesz cos na temat pasowania takiego silnika do Frotki? Czy moglbym ewentualnie prosic o jakis kontakt do Pawła?
Dlatego ja pisałem o V6 z Opla (Vectra/Omega) i to w komplecie z instalacją LPGjrzeuski: Wiadomo, ze silniki diesla sa drozsze w zakupie, ale za to bardzo wdzieczne w eksplatacji i wystarczająco ekonomiczne. V6 z Frotki to bardzo dobry motor, nie zaprzeczam, ale poza ewidentnie wyzsza moca nie widze, zadnych zalet 3.2 w stosunku do diesla 2.8/3.1Koszty w zwiazku ze spalaniem wielokrotnie wyzsze w wypadku benzyny, a i naprawy przy dwoch glowicach moga byc kosztowne.
viewforum.php?f=229Silniki Isuzu wydaja mi sie, w przeciwienstwie do VM-a dosc niezawodne. Czy sie myle?
Nie mam awersji do diesli, to bardzo fajne silniki i mają masę zalet w stosunku do benzynowych. Ale równiez i słabsze punkty. Jeżdziłem różnymi, teraz mam diesla we Frocie (no, chwilowo obok niej) i benzynę z LPG w osobówce. W kwestii kosztów utrzymania, awaryjności i napraw dzieli je przepaść. Możesz to sobie nazywać jak chcesz, ale dla mnie to po prostu doświadczenie.Mam wrazenie, ze masz uraz, albo conajmniej osobista awersje do wszystkich diesli, moim zdaniem szalenie generalizujesz.
Musisz kupić kompletny silnik ze wszystkimi przewodami, czyli wyjęty z Froty a nie Montka. Inaczej czeka Cię wiele bieganiny po sklepach i szrotach w poszukiwaniu odpowiednich rur i węży, żeby się popodpinać do tego, co pozostanie pod maską. Weź też pierwszą sekcję wydechu (tę z "gruchą" sterującą silnikiem). W komplecie kup skrzynię biegów, bo dzwon nie będzie pasował. 2.5 ma prędkościomierz na impulsometr a 2.8 na linkę. Nie jestem pewien czy da się przełożyć impulsometr ze skrzyni 2.5, ale będę próbował w najbliższym czasie, bo mam skrzynię od 2.3 w garażu. Jak nie, to czeka Cię dokupienie zegarów (mogą być od 2.3) i samej linki.Czy ktos jest w stanie jednoznacznie powiedziec co pasuje przy swapie na 2.8 lub 3.1?
3.1, ale był tylko w Montku, więc patrz wyżej.Ktory z motorów jest lepsza propozycja?
Tego nie wiem, musiałbym popatrzeć u kogoś z 2.8 i pomierzyć. Lepiej przygotuj się na spawanieNo i absolutnie najwazniejesze:
-łapy - czy mocowania z VM'a sa takie same jak w Isuzu, czy trzeba by robić poważną rzeżbe?
Możliwe jest, ale prędzej czy później zacznie się cyrk (i koszty) z pompą wtryskową. Jeśli to ma być tylko dupowóz, to pomyśl nad 2.3. Jak dobrze poszukasz, to kupisz całą Frotkę w cenie samego silnika 2.8 i będziesz miał wszystkie potrzebne częściPS. A co z dieslem z "B" - 2.2DTI? Czy w ogole mozliwe jest wrzucenie tej jednostki? Czy ma to jakis sens?
Masz fotki jak to wygląda? Mój był przegrzany kilka razy a strat nie widać, nawet UPG jak nowa.Jake napisał(a):3 sa spuchniete, na tulejach sa wielkie progi, silnik był przegrzany.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości