solo86 napisał(a):Powietrze zasysa jak fabryka przykazała. Nie łapie lewego powietrza, sprawdzałem samostartem. Powiedzcie mi jeszcze, czy możliwe jest rozjechanie się ustawień - mapy silnika z uwagi na odłączony na 2 dni akumulator podczas wymiany rozrządu i komputer musi "nauczyć się wszystkiego od nowa"?
Mapa na pewno się zresetowała, ale po takim odpaleniu silnik chodzi równo. Ustawiają się tylko korekty długoterminowe w zależności od obciążenia temp. i obrotów. A nie jest tak, żę masz traktor i dopiero się ułoży.
Z tego co widze, to masz korekty w okolicach 8-10% niby w normie, ale powinny byc na jałowych trochę niżej. Korekty są na + więc wzbogaca, możliwe, żę filtra paliwa już nie za czysty.
Nieszczelności w dolocie nie masz, bo map masz na 0.28bar czyli mocne podciśnienie.
Co do temperatury dolotu to - ten typ tak ma - kiedyś to analizowałem, bo bałem się ze czujnik jest walnięty, ale gdzieś grzebalem na planet isozoo i tam pisali że tak jest w tych silnikach, bo wlasnie wiatrak dmucha bezpośrednio na rure dolotu, która się nagrzewa, i temp. jest oszukana. Tak czy srak, zawyżona temp. nie powinna powodowac takich objawów, bo ja tez mam taką a chodzi równo.
Niestety obawiam się, że to jednak zły rozrząd, podobno w tym silniku łatwo jest źle założyć pasek. Może zagadaj Sebola to podpowie jak najprościej sprawdzić poprawność. Bo trzeba się dostać do znaków...