Witamy ! |
---|
|
Też tego sitka szukałem po poradach ekspertów Ale dopiero jak już silnik miałem wyjęty do wymiany, bo dostęp paskudny. A do tego sprężynka wyskoczyła jak odkręciłem ten dekielek poniżej wejścia myśląc, że może tam znajdę sitko. Pewnie bym sobie jej długo i bezskutecznie szukał w komorze silnika.wienczyslaw5 napisał(a):Do trzeciego --- na pewno sitko w pompie zatkane , weź wyciągnij i przedmuchaj . Ciężka sprawa bo dostępu nie ma --- trzeba alternator wyciągać . Wyciągam , odkręcam śrubę na pompie i ... i sitko nie może być zapchane bo go tam po prostu nie ma .
U mnie też, ale kilka godzin już pomogłowienczyslaw5 napisał(a):U mnie odłączenie akomulatora na kilka minut nic nie dało .
Mi zapasowy aku kiedyś wybuchł jak podpinałem do niego kable rozruchowe. Ubranie do wyrzucenia, twarz zdążyłem szybko umyć, bo to było w garażu i do łazienki blisko. Z akumulatora zostały powyginane płyty z klemami i plama elektrolitu na podłodze. Gdzie jest plastikowa obudowa, to do tej pory nie wiemA z tym spawaniem to się ciesz , że Ci akomulatora nie rozerwało ---- miałem taki przypadek w polonezie --- wyrwało cały bok podczas spawania .
adrianee36 napisał(a):2 lata TDS-em ze to jeszcze jeździ...
jrzeuski napisał(a):Nieszczelność w układzie paliwowym i ssie powietrze. Tak było u mnie przy takich objawach. Wymiana sprochnialych przewodów paliwowych na ramie załatwiła temat.
Odoll napisał(a):Sprawdź czy ci turbo kręci
jrzeuski napisał(a):Jak turbo nie dmucha, to czarny dym wali z rury.
Podłączałeś paliwo na krótko do pompy? Z pominięciem filtra?
Sprawdź ten wtrysk. Jak mi padł to właśnie tak silnik nagle stracił moc i max 80 dało się jechać. Jeśli masz taką możliwość, to odczytaj błędy.wienczyslaw5 napisał(a):jrzeuski napisał(a):Jak turbo nie dmucha, to czarny dym wali z rury.
Podłączałeś paliwo na krótko do pompy? Z pominięciem filtra?
No jasne --- bańka 5 l. pod maskę podłączona bezpośrednio do pompy i efekty jak wyżej --- im wyższy bieg tym mniej obrotów da się wycisnąć .
Aaa --- nie wiem czy to ma jakieś znaczenie --- kilka dni temu wracam z Białegostoku , jadę tak z 80 na piątym biegu i samochód nagle bez żadnej przyczyny zaczyna zwalniać na prostej szosie { nie wiem czy obroty spadły , nie spojrzałem } . Pedał gazu wciśnięty tak samo a auto zwalnia --- 70 , 60 , 50 . Wrzucam 4-kę , dodaję gazu --- przyśpiesza normalnie . Przechodzę na 5-kę --- wszystko w porządku .
adrianee36 napisał(a):2 lata TDS-em ze to jeszcze jeździ...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość