cześć.
Moje pytanie jest takie: wywaliłem korektor, wstawiłem trójnik i przy okazji wymieniłem kilka przewodów. Wczoraj to wszystko odpowietrzyłem, niestety robiłem to sam z kijaszkiem jako blokadą hamulca. Frota 2,2 dti w automacie z 99r. Frocie mam już 8 czy 9 lat i jest u mnie już na emeryturze
więc służy do zabawy. Robię jej remont kapitalny z połączony z liftem i szykowaniem w teren. Odpowietrzałem z włączoną stacyjką. Kolejność odpowietrzania z ABS przednie prawe później lewe następnie tylne prawe i lewe na końcu, przynajmniej tak wyczytałem. Nabiegałem się przy tym i upociłem okrutnie,ale to pomijam. Jedyne czego nie zrobiłem to nie odpowietrzyłem pompy ABS, jest gdzieś tam jakiś odpowietrznik? Hamulce straszna mizeria pomimo odpowietrzenia, objaw taki jakby hamulce były nadal zapowietrzone. Ktoś coś poradzi?