Co prawda ja już kilka postów napisałem, ale... pora się przedstawić oficjalnie, wraz z autem. Poszukiwania auta przeciągnęły się o blisko rok i zamiast poszukiwanej forty A trafiła się w niezłym stanie frotka B - Rok Pański 2000, ale rejestracja z '01. Czyli autko pełnoletnie. "2000 Edition", ale co prawda tutaj każda frota B jest chyba "limited" jeśli się nie mylę. Silnik 2.2 z nitro LPG i klimą, ale co ważniejsze - auto prawie wszędzie ma fabryczny lakier. Wg mojego chińskiego czujnika lakieru robione były tylko doły przednich, a i wnętrze nie jest jakoś mocno zniszczone.
Jako, że cena czyni cuda, auto nie jest bez wad: nie działa licznik - tj. licznik kilometrów wyświetla liczby raz na jakiś czas, ciągle swieci się kontrolka ręcznego a zegarów i podświetlenia nie ma wcale. Sprzedający coś wspominał o jakimś bezpieczniku, że nie działa. Do tego coś mówił o końcówkach drążków, że koło się chybota na boki, ale mnie to pachnie łożyskami. I coś z kolektorem - prawdopodobnie szpilka albo uszczelka bo pierdzi. Żadnych widocznych pęknięć nie było.
Tak czy inaczej jest co robić, może auto odzyska pełnię sprawności.
-- Dodano 05 lut 2019 10:50:16 --
Da się tutaj edytować posty? Chciałem podmienić zdjęcia.