adambernal napisał(a):Własnie koleś ma taki silnik i chce mi go odsprzedać i stąd taka myśl. Tylko nie wiem czy sie zmieści i jakie będą problemy przy swapie.
Pierwszy problem, to ze dwa cylindry siedza razem z Toba w kabinie XD
Witamy ! |
---|
|
adambernal napisał(a):Własnie koleś ma taki silnik i chce mi go odsprzedać i stąd taka myśl. Tylko nie wiem czy sie zmieści i jakie będą problemy przy swapie.
adambernal napisał(a):Własnie koleś ma taki silnik i chce mi go odsprzedać i stąd taka myśl. Tylko nie wiem czy sie zmieści i jakie będą problemy przy swapie.
Jake napisał(a):Pierwszy problem, to ze dwa cylindry siedza razem z Toba w kabinie XD
szymon.ha napisał(a):Tylko V8 jest prawie równe R4, a R6 to jednak dwa dodatkowe cylindry po dligosci
bart322 napisał(a):Jesli myslisz, ze koszt zakupu silnika przy takim swapie ma duze znaczenie, to jestes w bledzie
adambernal napisał(a):Jednak po przemyśleniach i pomiarach silnika R6 zabrakło by miejsca na chłodnicę więc żeby za dużo nie rzeźbić zanabyłem silnik 3.1 z montka.
Kupiłem Frotke 2.8 z walniętym silnikiem i coś trzeba było tam włożyć .Jake napisał(a):adambernal napisał(a):Jednak po przemyśleniach i pomiarach silnika R6 zabrakło by miejsca na chłodnicę więc żeby za dużo nie rzeźbić zanabyłem silnik 3.1 z montka.
Niezły wybór. Zamiast czego go wkładasz?
No o tym pisałem, że pas przedni do przeróbki, żeby tam jakąś wcisnąć. Albo do tyłu na pakę, ale to już wtedy nie wygląda jak fabryka tylko rasowa zmotaadambernal napisał(a):Jednak po przemyśleniach i pomiarach silnika R6 zabrakło by miejsca na chłodnicę
adambernal napisał(a):Jednak po przemyśleniach i pomiarach silnika R6 zabrakło by miejsca na chłodnicę więc żeby za dużo nie rzeźbić zanabyłem silnik 3.1 z montka.
adambernal napisał(a):Kupiłem Frotke 2.8 z walniętym silnikiem i coś trzeba było tam włożyć .Jake napisał(a):adambernal napisał(a):Jednak po przemyśleniach i pomiarach silnika R6 zabrakło by miejsca na chłodnicę więc żeby za dużo nie rzeźbić zanabyłem silnik 3.1 z montka.
Niezły wybór. Zamiast czego go wkładasz?
Semir napisał(a):Dwumas i silnik 3,1 inaczej mi się kojarzy ale mogę być w błędzie.
jrzeuski napisał(a):No właśnie, że to nie jest takie łatwe zamienić dwumas na jednomas. Próbowałem i się poddałem. Tylko w teorii jest to proste, praktyka pokazuje co innego. To nie tylko podpora i wały, co i tak wymaga sporo pracy i kosztów. Jak się nie chce kłopotów to należy trzymać się zasady "Frota=dwumas, Trooper=jednomas". Natomiast silniki i skrzynie można zamieniać dowolnie między tymi samochodami.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości