Witamy ! |
---|
|
I tą drogą się kieruję tupkutupek napisał(a):Ja za dizlami nigdy nie byłem ale bardzo dobry znajomy który naprawia wszystkie typy powiedział że stary ropniak jeżeli zapali to będzie pracował do czasu aż mu braknie paliwa.
A jeżeli gaśnie to właśnie mu paliwa brakuje czyli się zapowietrza.
Podstawa pompki ręcznej jest tak skonstruowana, że paliwo z baku najpierw przepływa przez podgrzewacz (ten czarny pierścień między pompką a filtrem) i to w nim osadza się to, co przeleciało przez pompkę. Także każdy większy paproch zostaje najpierw w pompce (najczęściej blokując zaworek powrotny) albo w podgrzewaczu. A filtr paliwa wyłapuje tylko drobinki. Także zacznij od rozebrania pompki i zajrzyj do podgrzewacza, bo sama wymiana filtra to mało. Do tego ja miałem taką sytuację, że śmieci z dna baku zatkały mi przewód paliwowy na ramie. Utknęły w tym "garbie" przy przejściu nad belką poprzeczną ramy. Odkryłem to dopiero jak je wycinałem przy wymianie.Dżesika i Seba Team napisał(a):Na wszelki wypadek wymienię jescze raz filtr paliwa bo nie wiadomo co tam zassał z dna.
Całego tego modułu nie znajdziesz. Jak chcesz ciąć i lutować kable, to może uda się coś dopasować. Ale pokruszone korpusy fajek w niczym nie przeszkadzają w jeździe i odpalaniu. Tylko wygląda to słabo i trudniej fajkę chwycić, żeby ściągnąć ze świecy.Dżesika i Seba Team napisał(a):Jak ktoś zmieniał. To może mi jeszcze podpowie. Tanie,dobre fajki do świec żarowych? Gdzie kupić i jakie.
Jeszcze nie szukałem może ktoś ma sprawdzone w dobrej cenie?
Ciąć i lutować. Koniecznie bo nie mogę na to patrzeć. A i jedna mam doszczętnie rozwaloną i majster dorobił wsówkę z miedzianej rurki która jak ja przygne nie chce wejść a jak nie przygne lata jak żyd po pustym sklepie.jrzeuski napisał(a):Całego tego modułu nie znajdziesz. Jak chcesz ciąć i lutować kable, to może uda się coś dopasować. Ale pokruszone korpusy fajek w niczym nie przeszkadzają w jeździe i odpalaniu. Tylko wygląda to słabo i trudniej fajkę chwycić, żeby ściągnąć ze świecy.Dżesika i Seba Team napisał(a):Jak ktoś zmieniał. To może mi jeszcze podpowie. Tanie,dobre fajki do świec żarowych? Gdzie kupić i jakie.
Jeszcze nie szukałem może ktoś ma sprawdzone w dobrej cenie?
Pasują fajki od jakiegoś busa VW ja byłem u mechanika który miał stare wiązki różne i tam znalazłem kable przelutowałem i teraz wszystko gra. Miałem też problem z odpalaniem na zimnym i były winne właśnie fajki tych świec (rozsypały się w środku ) Polecam koszulki termokurczliwe z klejem można dostać w hurtowniach elektr.Dżesika i Seba Team napisał(a):Ciąć i lutować. Koniecznie bo nie mogę na to patrzeć. A i jedna mam doszczętnie rozwaloną i majster dorobił wsówkę z miedzianej rurki która jak ja przygne nie chce wejść a jak nie przygne lata jak żyd po pustym sklepie.jrzeuski napisał(a):Całego tego modułu nie znajdziesz. Jak chcesz ciąć i lutować kable, to może uda się coś dopasować. Ale pokruszone korpusy fajek w niczym nie przeszkadzają w jeździe i odpalaniu. Tylko wygląda to słabo i trudniej fajkę chwycić, żeby ściągnąć ze świecy.Dżesika i Seba Team napisał(a):Jak ktoś zmieniał. To może mi jeszcze podpowie. Tanie,dobre fajki do świec żarowych? Gdzie kupić i jakie.
Jeszcze nie szukałem może ktoś ma sprawdzone w dobrej cenie?
A lutować wszystkich kabli do świec nie chcę.
Lubię jak jest porządek i wszystko wygląda jak trzeba. Nawet jak jest wyrzeźbione. [WINKING FACE]
Taka moja nadgorliwość ale jak ktoś odemnie auto kupuje to sami zadowoleni potem [FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY]
Tylko ja się narobię
Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu Tapatalka
Nie szukaj. Szkoda zachodu. Jak mam się z tym pieprzyć to tylko na nowe. Napisałem do 3 hurtowni.Jak na razie nie namierzyłem. Wszyscy odpisali że nie mają.jrzeuski napisał(a):Jakby mi się chciało przekopać garaż, to pewnie znalazłbym cały ten kabel z fajkami w stanie dostatecznym, tzn. lekko poukruszane ale zasadniczo całe.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości