przez Risc » 10 wrz 2020 20:33:28
Co do znaków to te z koła pasowego może się rozjechać, nie ma ono znaczenia.
Ważne jest koło paska rozrządu na korbowodzie i na kołach głowic.
Nie pamiętam dokładnie ale chyba 2 obroty wałem to 3 obrotu kołem w głowicy.
Może poprostuj źle spasowałeś pozycje wałków, mimo że na kole jest OK.
czyli jak wtrysk podaje paliwo to otwarte masz zawory wydechowe, a jak jest na wydechu to pcha w kolektor ssący.
Nie wiem jak ci to dokładnie wytłumaczyć, ale może się okazać że musisz zrobić obroty kołem na głowicy, raz lub dwa razy lewej i/lub prawej strony.
Ściągałeś wałki z głowicy?
-- Cz 17 wrz 2020 21:08:13 --
Uporałeś się z silnikiem ?
Ja dziś rozbebeszyłem swoje 3.2, wyszarpałem głowice i jutro jadę z nimi do fachowców.
Brał wodę z chłodnicy, tak z 1l na 200 km. nie było objawów np. kawy z mlekiem z oleju, pracował normalnie ale zbiornik wyrównawczy zaszedł olejem.
Co za pomysł z montażem pompy wspomagania, pokitrane te śrubki, odkręciłem ją dopiero po wyjęciu głowicy, no i śruba głowicy która nie wyjdzie bo serwo przeszkadza.