Witamy ! |
---|
|
wojtekkk napisał(a):te zdobyte w terenie nie bolą ale jak mi jakiś beret drzwiami na parkingu zaczepi to mnie Qrwica bierze
wojtekkk napisał(a):te zdobyte w terenie nie bolą ale jak mi jakiś beret drzwiami na parkingu zaczepi to mnie Qrwica bierze
brum napisał(a):To już wszystkie foty z mojej wtopy?
brum napisał(a):Shreck wbijasz dwójkę i jedziesz, jak brakuje to szybka zmiana na jeden i but. Żadnej filozofii tam nie ma.
Shreck22 napisał(a):brum napisał(a):Shreck wbijasz dwójkę i jedziesz, jak brakuje to szybka zmiana na jeden i but. Żadnej filozofii tam nie ma.
ot to takie proste hehe, ale w teorii póki co jak dla mnie hehe
jrzeuski napisał(a):Shreck22 napisał(a):brum napisał(a):Shreck wbijasz dwójkę i jedziesz, jak brakuje to szybka zmiana na jeden i but. Żadnej filozofii tam nie ma.
ot to takie proste hehe, ale w teorii póki co jak dla mnie hehe
Brum ma silnik benzynowy. W dieslu na reduktorze startujesz z dwójki, jeszcze przed wzniesieniem wrzucasz trójkę, żeby się bardziej rozpędzić a jeśli w trakcie podjazdu nie daje rady to redukcja na dwójkę i dalej BUT. Na jedynce się zatrzymasz i będziesz mielił w miejscu. A potem albo się wkopiesz w glebę albo zaczniesz zsuwać od tyłu.
wikked napisał(a):p.s. Przemek podjazd jest jak u Ciebie w Miękini, kąta niestety nie widać a przypomnij sobie swoje obawy. Dla reszty która nie była w MIękini podjazd jest jak pod tą górę w Częstochowie na ostatniej imprezie tylko trochę krótszy.
wikked napisał(a): JAcek, bejbe ty moje, musisz przyjechać na pustynie i pokazać jak zrobisz ten podjazd na trójce to wyliżę Ci auto językiem (jak będzie brudne). Podjazd ma długość 40-50m i kąt nachylenia ok. 45-50st.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości