Witamy ! |
---|
|
lanbo napisał(a):Zrobiłem lifta wsadziłem spręgi od Forda SCORPIO z przodu musiałem podciągnąć 10 obrotów żeby wyrównać jak chcecie to się śmiejcie ale dla mnie jest super całkiem inna jazda wykrzyż też ok ilość zwojów taka sama jak w orginałach ale drucik prawie 2xtaki a i cena w porównaniu do ironmanów całkiem inna przemalować też się da pozatym bez żadnych przeróbek Serdecznie POLECAM
http://www.allegro.pl/item984739259_ford_scorpio_2_9_efi_mk1_sprezyny_tyl_tylne.html
Andy napisał(a):Ponieważ miałem pęknięte pióro resora, pojechałem do kowala po nowe i przy okazji wyklepać resory, bo były klapnięte. Kowal namówił mnie na dodatkowe pióro do każdego resorka i efekt jest taki:
90 cm z tyłu mierzone od ziemi do nadkola.
Postanowiłem więc podkręcić przód, żeby to jakoś wyglądało. Kręciłem aż odstęp pod odbojem górnego wahacza wyniósł około 1 do 1,5 cm. Wyżej się bałem. i co ciekawe uzyskałem wysokość od ziemi zaledwie 86 cm.
Porównałem więc trym auta (u mnie 133 mm, podany w instrukcji 130 +/-2.
Co sądzicie?
Może tak zostać?
I czy to jakiś lift, czy fabryczna wysokość (mniej więcej)
Z tyłu koło (255/75R15) jest na równej wysokości z najwyższą częścią ramy
brum napisał(a):Z przodu do 2" nie trzeba dłuższych. (amorów - przyp.)
JJKILLER napisał(a):A nie będzie się za bardzo autko bujało
FROTERKA napisał(a):JJKILLER napisał(a):A nie będzie się za bardzo autko bujało
Nie, od razu zrobi rolkę.
SKODA76 napisał(a):Porównanie starych amorów ( też nie oryginalnych ) z lublinowskimi w sporcie
1. zciśnięte:
http://chomikuj.pl/Image.aspx?id=386435989
2. rozciągnięte:
http://chomikuj.pl/Image.aspx?id=386435632
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość