Witamy !



PEŁNA BLOKADA WSZYSTKICH DYFRÓW

Rozmowy na wszystkie tematy

PEŁNA BLOKADA WSZYSTKICH DYFRÓW

Postprzez pisu22 » 18 sty 2013 14:35:19

Czy spotkaliście się z autem w którym mozna zablokować jednocześnie przedni i tylny dyfer tak żeby wszystkie kola rownocześnie z tym samym momentem sie kręciły?
Avatar użytkownika
pisu22
Guru
Guru
 
Posty: 815
Obrazki: 75
Dołączył(a): 14 wrz 2011 08:42:00
Lokalizacja: Krakoow, NH
Pochwały: 1
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: PEŁNA BLOKADA WSZYSTKICH DYFRÓW

Postprzez jrzeuski » 18 sty 2013 14:43:53

Na każdym rajdzie takie da się znaleźć. Najczęściej Patrole i Gelendy (te mają w standardzie), ale do innych też są dostępne. Nawet Frotki takie bywają ;-)
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: PEŁNA BLOKADA WSZYSTKICH DYFRÓW

Postprzez pisu22 » 21 sty 2013 12:53:45

jrzeuski napisał(a):Na każdym rajdzie takie da się znaleźć. Najczęściej Patrole i Gelendy (te mają w standardzie), ale do innych też są dostępne. Nawet Frotki takie bywają ;-)

nie wiedzialem że frotki mogą mieć pełną blokadę tyłu i przodu.
to że tył z LSD to ok, ale pelna blokada tyłu bez motania to orginalne rozwiązanie opla?
a jak z przodu we frotach - też orginal czy motane?
w pewnych okolicznościach takie rozwiązanie jest super
Avatar użytkownika
pisu22
Guru
Guru
 
Posty: 815
Obrazki: 75
Dołączył(a): 14 wrz 2011 08:42:00
Lokalizacja: Krakoow, NH
Pochwały: 1
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: PEŁNA BLOKADA WSZYSTKICH DYFRÓW

Postprzez jrzeuski » 21 sty 2013 13:07:43

pisu22 napisał(a):nie wiedzialem że frotki mogą mieć pełną blokadę tyłu i przodu.
Fabrycznie nie miały. Do B są dostępne blokady ARB. Do A to tylko wymiana mostów albo spawanie satelit ;-)
w pewnych okolicznościach takie rozwiązanie jest super
Na te okoliczności lepsza jest wyciągarka ;-)
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: PEŁNA BLOKADA WSZYSTKICH DYFRÓW

Postprzez kaczmar20 » 22 sty 2013 23:57:45

Moje ukochane auto zostało tak wyposażone przez fabrykę :guns:
Obrazek
Obrazek
Frota B 2.2 Sport BFG AT 32'' / T3 Syncro Multivan 1,9TDI 2xblokada+decoupler
Avatar użytkownika
kaczmar20
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17 gru 2012 21:58:23
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Frontera B 2.2i Sport 1998-2004


Powrót do HydePark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron