Witamy ! |
---|
|
Lepiej nie kombinuj więcej jak 33". Most do przodu wrzuć z B. Tył lepiej z A, ale musisz wymienić, bo przodu na 5.13 nie znajdziesz. Najbliżej będzie 4.56: przód - B 2.2d, tył A 2.4b lub 2.3d (to była opcja). Problem w tym, że po zmniejszeniu przełożenia i zwiększeniu opon silnik 2.0 okaże się dużo za słaby, żeby tym orać. Czyli dojdzie wymiana motoru na 2.5v6 lub 3.0v6. Włożysz w to dużo więcej niż sprzedanie 2.0 i kupno 2.8, w którym tylko przedni most za 200zł podmienisz i podkładki pod sprężyny za 100zł wsadzisz a resztę zmot sobie przełożysz ze swojej 2.0.damianEK691965 napisał(a):urodziła się myśl dotycząca wsadzenia opon 33" może większe
I ukręcają frezy na półosiach tak, że im koła wyjeżdżaja z auta, ale most cały.RudeBoy napisał(a):Dziwne bo jeepy na tym moście jeżdżą na kołach 35" z mocą dwa razy większa niż frota.
Normalne w 2.0. Przy silniku, który ma zapas mocy, elastyczność i potrafi ciągnąć od dołu nie ma problemu, żeby odpuścić gaz tam, gdzie trzeba, żeby napęd ocalić a potem docisnąć, gdy odzyska się trakcję.cinek1983059 napisał(a):normalnym chyba jest że trzeba to zrobić z pełnym butem
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości