do zwykłych dyfrów zwykły przekładniowy (80/90-czy jakoś tak)
do dyfrów z lsd specjalny-czytać na opakowaniach lub pytać sprzedwcy-tu co do marki sie nie wypowiem bo brak doświadczenia
Z powodzeniem używam Olej Shell SPIRAX do przekładni z LSD 90LS
koszt ok 30 zł brutto/1l. Stosuje go w tylnym i przednim moście i jak do tej pory nie miałem z niczym problemów. podobny olej w ASO kosztuje ok 150zł za litr.
Jeśłi się ma LSD sprawne to tak jak by się miało 60% blokade mostu. Poprostu robiąc na piasku "zrywa" zostana dwa ślady a nie jeden. LSD działa do pewnego obciążenia, np. na czarnym chyba przy 10km\h już nie funkcjonuje.
Lepiej mieć niz nie.
Olej do tylnego dyfra - Shell Spirax A 90 LS jest wycofywany z produkcji.
Można go kupić jeszcze w Wieliczce, na przeciwko CPNu przy zjeździe z obwodnicy, sklep AUTO-TEAM, ul. Krakowska 11. 1 litr kosztuje 33zł.
Piszę to , bo nie znalazłem tego oleju ani w Krakowie, ani we Wrocławiu, ani w Poznaniu w ostatnich 3 tygodniach.
Pozdrawiam
brum napisał(a):Jest do kupienia na rajdy4x4.pl w cenie 32zł - 1 litr.
Dziękujemy za informację!
Teraz mi to mówisz?
Ale nie przepłaciłem wiele.
Ważniejsze jest to, że ten olej jest sprawdzony przez brać terenową, a zaprzestano jego produkcji (pewnie pojawi się następca). i to, co występuje, to ostatki.
w reduktorze masz to samo co w skrzyni czyli syntetyk silnikowy (5w30 5w40) przedni most 75w90 olej przekładniowy zależnie od firmy syntetyk albo pół dyfer tył 80w 90 a z lsd specjalny to tych mostów ja wszystko zalewam shell silnik 10w40 rimula do ciężarówek przedni most 75w90 tył 90 ls skrzynia +reduktor 5w40 silnikowy