Witamy ! |
---|
|
- to pozdrów mechaniora-lepiej zrób ciut większy otworek, wstaw kalamitke to normalnie nnasmarujesz. A tak przy okazji to WD czy nawet smar nie ksuje luzów w tym ustrojstwiemój macher zrobił maleńką dziurkę z góry i raz na pół roku zalewam go WD-kiem i narazie odpukać się trzyma
- nie pasuje- to jedna z tych części co jest lustrzanym odbiciem. W naszych autach znajduje się przy ramie, dokładnie po przeciwległej stronie kolumnyA czy pasuje od angoli???
Adam12 napisał(a):Niedawno regenerowałem ten wspornik w Jeleniej Górze. Jest tam zakład ślusarski, który regeneruje różne takie elementy układu kierowniczego. Zapłaciłem 150zł. Kilka godzin roboty, można się umówić żeby zrobili to w jeden dzień. Robią to chyba z czegoś w rodzaju ertalonu właśnie, bo na moje pytanie czy nie warto byłoby wstawić smarowniczki, gość stwierdził, że to jest tuleja z tworzywa, nie trzeba smarować i wytrzyma na tyle długo, że więcej się nie spotkamy. Przy odbiorze powiedział jeszcze, że musiał trochę napawać tę ośkę bo była dość wyrobiona. Spasowali to dobrze bo trudno było pokręcić ręką i teraz nie mam właściwie żadnych luzów.
wojtekkk napisał(a):...a w zapasie mam możliwość dokręcenia(czytaj zlikwidowania luzu)...
Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości