A jak wygląda eksploatacja Frotki 2.2dti 116km z 2002r 3d ze skrzynią automatyczną? Ile to spala? jak wygląda jazda z automatem i ciężką przyczepą np lawetą?
PS czy silnik 2.2dti 116km z 2002r to była wersja już po FL? czy 125km była tylko w modelu FL?
moja 3.2 automat ok. nie szarpie ale w porównaniu do range rovera którymi miałem okazję jechać to blado wypada za to porównywalnie do cherookiego z lat ok 1998r. bardzo podobna charakterystyka.
Witam wszystkich. Mam kolejny problem ze swoim autem. Jadac rano do pracy wszystko ok biegi zmienia tak jak zwykle plynnie bez szarpniec podjezdzam pod zaklad i klops- ruszam ale z jakiegos wyzszego biegu. Wyjezdzajac z pod firmy to samo auto zamulone jednak po jakims czasie jak wdepnalem pedal w podloge wszystko wrocilo do normy i przez pare kilometrow bylo dobrze jednak teraz znow jest kicha dodam ze co chwila wlacza mi sie tryb awaryjny i pojawia sie kontrolka auta z kluczem. Pomoże ktos bo auto mam dwa tygodnie i juz mnie doprowadza do szalu, z gory dziekuje.
Niezły manual. Uważaj przy demontażu trzpienia blokującego oś wybieraka, ponieważ jest to jedyny trzpień w całej skrzyni bez otworu przelotowego. Jak go urwiesz będzie ciężko.
Dzień dobry mam na imię Bartosz. Jestem tu po raz pierwszy i bardzo prosiłbym o wskazówki. Jestem posiadaczem Frontery 3.2 Long w automacie. Niestety automat zaczął się dziwnie zachowywać. Na pozycjach skrzyni D,3,2 samochód ciężko rusza. Potrzebuje 2000-3000 obr aby się zebrać z miejsca. Można by wywnioskować że uszkodzony jest pierwszy bieg. Na pozycji lewarka (1) samochód zbiera się bez najmniejszych problemów od 1000obr. Wsteczny również działa bez problemu. Na biegach terenowych nie ma tego problemu. Olej,filtr w skrzyni wymieniony. Na desce nie świeci błąd skrzyni. Jest błąd ABS. Nie mogę się podłączyć opcom china do sterownika skrzyni ani silnika. Proszę o wszelkie wskazówki na co zwrócić uwagę.
Czy dobrze zrozumiałem: - na D, 3 i 2 jest problem z ruszeniem, od zmiany na II bieg (30 km/h) samochód przyspiesza normalnie, - na 1 startuje normalnie Co się dzieje przy ruszeniu z 1 i zmianie na kolejne pozycje (2, 3, D) pow. 30 km/h? Kolejne biegi wchodzą normalnie?
Z reduktorem to tylko złudzenie, że jest dobrze. Skrzynia pracuje tak samo, ale potrzeba mniej siły na wyjściu żeby ruszyć samochód. Pamiętam, że czymś się różnił I bieg na 1 i D. Spojrzę i dam znać.