Witamy ! |
---|
|
scorpion napisał(a):ale wtedy musze kupic pzredni most 4.56 juz znalazlem tylko jeszzce sie wacham czy wymienic przedni
scorpion napisał(a):hipol 15F moge wlac do reduktora i mostow oprocz skrzyni zgadza sie?
Sylwek napisał(a):w starym moscie poszły łożyska na ataku,ale z czasem go zranimuje.
dolas napisał(a):dzieki
kupiłem dzisiaj uszczelniacz wału ataku do frontery o wymiarach 47,62 x 80,26 x 6,8/13,3 za 20 zł w wejherowie
wprawdzie powinien być (chyba, poprawcie jeśli się mylę) wymiar: 47,6 x 80,14 x 9,7/16,1
Ale ja nie muszę zdejmować bieżni z wałka, bo on i tak idzie na złom.Ikis napisał(a):Demontaż pierścienia wewnętrznego wymaga specjalistycznego ściągacza a i tak grozi uszkodzeniem wieńca lub bieżni.
Przewody właśnie mam świeżo wymienione. Nawet nie zdążyłem odpowietrzyć hamulców jak most się rozpadł. Uszczelniacz będę miał, podkładki mogę pomierzyć, ale za łożyskami (potrzebuję obu) się nie rozglądałem, bo wałek jest wyszczerbiony. To przekreśla według mnie sens szukania łożysk. Jak kupię same bebechy, to dyfer dam swój a kompletny wałek wstawię kupny (musi mieć 10 zębów, więc od 2.3 albo 2.5). Podkładki myślę, że uda się skompletować ze swoich i kupnych tak, żeby całość dobrze się zazębiała i nie wyło zbytnio. To ma orać a nie śmigać po autostradach, więc powinno styknąć.Przy założeniu że łożysko ataku (wymieniałem tylko duże) kosztowało mnie 70zł+10zł za uszczelniacz naprawa mostu kosztowała mnie 80zł plus kawa dla kumpla co pomagał mi wykręcić urwane śruby mocujące półosi. Dodam 20 zł za nowe miedziane przewody hamulcowe, farba była tania w sensie miałem.
120zł za most po remoncie to chyba mało...
jrzeuski napisał(a):U mnie na ataku są (tzn. były) łożyska Timken HM88610 i HM803110.
Tuleja rozprężna ma teraz wymiary: 35 (śr. wewn.) / 39,5 (śr. zewn.) / 45 (śr. na zgrubieniu) / 25,8 (długość). Ile ma nówka, bo nie wiem czy ta się jeszcze nadaje. Miałem 3 pierścienie dystansowe pod dużym łożyskiem. Nie mierzyłem ile mają w sumie, bo są zmasakrowane awarią i potem wybijaniem bieżni, ale chyba da się je wyklepać.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość