Witamy ! |
---|
|
JaGrab3 napisał(a):Ale czy napęd działa? Zerwij gume na glebie, czy pójdą przednie koła.
drech napisał(a):Stawiam, że rozpina się lewa półoś a nie rozpina się przedni wał.
RudeBoy napisał(a):Tylko jedna się rozpina, właśnie lewa.
majo napisał(a):RudeBoy napisał(a):Tylko jedna się rozpina, właśnie lewa.
A prawy przód z kolei spina się z lewym?
Czyli może być tak, że przód (lewa półoś) jest odpięty, ale lewy przód z prawym jest spięty na sztywno?
Nie byłoby tego jakoś mocno czuć? Właściciel auta twierdzi, że jest tak od dawna i nie miał problemów...
ali napisał(a):majo napisał(a):RudeBoy napisał(a):Tylko jedna się rozpina, właśnie lewa.
A prawy przód z kolei spina się z lewym?
Czyli może być tak, że przód (lewa półoś) jest odpięty, ale lewy przód z prawym jest spięty na sztywno?
Nie byłoby tego jakoś mocno czuć? Właściciel auta twierdzi, że jest tak od dawna i nie miał problemów...
nieee prawy jest spięty na stałe z mechanizmem róznicowym i nic wiecej
majo napisał(a):Niestety warunki polowe, więc staram się znaleźć możliwość sprawdzenia załączania bez grzebania w aucie.
Poczytałem trochę i znalazłem gdzieś poradę, żeby przy włączonym silniku i rozłączonych napędach spróbować pokręcić przednim wałem. Podobno powinien chodzić dość luźno.
drech napisał(a):Ali, w automacie jest trochę inaczej, ponieważ nie ma mechanicznego sprzęgła które odłączy silnik od skrzyni i przy wolnym przełączaniu słychać zębatki.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości