Witamy ! |
---|
|
jrzeuski napisał(a):Są inne, ale pasują tylko musisz kupić most razem z blachami mocującymi, bo w Longu są inne. Przedni wał może przestać pasować na długość i też trzeba będzie dobrać inny, więc całkowity koszt może wzrosnąć
yazimoo napisał(a):Dzięki za szybką odpowiedź. Teraz tak patrzę i na allegro jest do sprzedania "atak + talerz + różnicowy" z 2.0 4.88. Jestem z zawodu mechanikiem i na co dzień taką też mam pracę lecz mimo wszystko takie rzeczy jednak rzadko się robi i nie miałem z tym styczności. Jest jakiś większy kłopot by poradzić sobie z taką przekładką? Wydaje mi się, że nie?
Semir napisał(a):Jacek jak się nie mylę to w B 4,88 ma 2,2i
cinek1983059 napisał(a):po co znowu pchać się w to samo bagno...
jrzeuski napisał(a):B 2.2B ma 4.77
jrzeuski napisał(a):A próbowałeś po śniegu? Most 4,77 jest szybszy a przód cięższy, więc wymusi trakcję i tył będzie ciągnięty cały czas w lekkim poślizgu. Na szutrze tego nie poczujesz, ale jak auto się zachowa na łukach zaśnieżonej szosy?
Poza tym jak wsadzi most B i będzie chciał nim sterować z kabiny, to będą problemy z dopinaniem przedniej osi, bo prędkości kół i wału się nie będą zgrywać.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość