Witamy ! |
---|
|
loony napisał(a):...Szkoda ze wymiana igiełkowego nie jest taka prosta jak jego sprawdzenie...
loony napisał(a):I wydłubę je bez zdejmowania zwrotnicy ? (taki opis znalazłem na forum)
I dlatego najlepiej tę bieżnię przeciąć zamiast wybijać. Skoro łożysko idzie do wymiany to znaczy, że igiełek już dawno w nim nie ma i żadnego żalu nie będzie. A ostry śrubokręt lub przecinak tnie bieżnię jak masło.nightman napisał(a):To łożysko siedzi zaledwie własną grubością + może ze 3mm
adek napisał(a):Witam
Panowie spokojnie łożysko igiełkowe wybić łatwo a co z montażem, jest ono bardzo delikatne i łatwo przy zakładaniu wgiąć bieżnię i igiełki stoją,należy to robić delikatnie
generalnie bodaj winno być XAA, niemniej jednak u siebie zakładałem XA bo innego nie było. W kwestii oznaczenie warto poczytać co ono faktycznie oznacza bo czesto zależy to od producentaTrzeci napisał(a): Czy nikt nie wymieniajac nie doczytal czy łozyska to 32008 i 32009 XQA czy XAA bo w srajdach maja XAA a podobno XQA mają dodatkowe podtoczenie aby wchodziło głebiej.
nasze łożyska pochodzą od NAJLEPSZYCH europejskich producentów
brum napisał(a):nasze łożyska pochodzą od NAJLEPSZYCH europejskich producentów
szkoda że nie napisali jakich...albo to ściema.
ja nie kupuje tych kompletnych zestawów, tylko kupuje łożyska w odpowiednim sklepie.
brum napisał(a):nasze łożyska pochodzą od NAJLEPSZYCH europejskich producentów
szkoda że nie napisali jakich...albo to ściema.
ja nie kupuje tych kompletnych zestawów, tylko kupuje łożyska w odpowiednim sklepie.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości