To co pokazałeś na fotach to nie szukaj dziury w całym bo to jest stara zgnilizna
Co do ustawiania geometri kłania się wiedza sprzed 20lat bo tak miały ustawiane kąty auta z prl-u heh
Witamy ! |
---|
|
pisu22 napisał(a):M&J napisał(a):Jeśli chodzi o porządną firmę co robi zbieżność w Krakowie to polecam http://zbieznosc-krakow.pl/ ja tam robiłem ostatnio i byłem bardzo zadowolony goście są naprawdę profesjonalni a cała usługa zbieżność + kąty wyprzedzenia kół kosztuje 150 zł.
Jeżeli chodzi o blaszki to mam chyba jeszcze kilka ale nie mam pojęcia gdzie je wsadziłem musiał bym poszukać ale wydaje mi się że oni te blaszki powinni mieć.
Nie wiem czemu ktoś Ci kręcił drążkami skrętnymi które na zbieżność chyba nie mają wpływu.
Maciek. Ja tez tam ustawiam i tez jestem zadowolony. Ale to ten sam koles co byl na mogilskiej wczesniej co mu ponoc cos tam spaprał widocznie przerosla go jakas zapieczona sruba. Ale z drugoej steony on daje pelny wydruk i tam widac czarno na bialym co jest nie tak wiec to troche dziwne. A kola zawsze mi sprawdzal i pompowal...
ijido napisał(a):To na poprzeczce to nie rdza tylko kilkucentymetrowe pęknięcia wzdłużne spowodowanie nimi wygięcie na zewnątrz profilu. A całość spowodowana jest i tu mam problem dokładnie czym. Ale wydaje mi się że właśnie przekręceniem na sile zapieczonej obsady. Bo ona nie jest tak dopasowana teraz do tego wygięcia jak ta nie ruszana z drugiej strony. Komuś tak pękła ta poprzeczka kiedyś?
Natomiast sprawa zbieżności wygląda tak, że leży kąt pochylenia koła. Bo gość naprostował i ponaciągał wszystko do niedopompowanej strony kół. A jak napompowałem po równo to sprawa się sypła. Niestety nie mam blach bo to są takie podwójne i nie wiemy jakich dokładnie trzeba. Może ktoś ma pudełko takich i można by pożyczyć na wymianę lub odkupić zużyte?
-- Dodano Śr 12 lip 2017 18:41:51 --
Do wszystkich kolegów co mówili, że na poprzeczce to nie są pęknięcia wzdłużne tylko jakaś rdza coś.
Dziś się okazało to o czym myślałem.
Jak ktoś ma takie dziwne rdzawe ślady nad podkładką ze śrubą napinającą drążek skrętny to niech to dobrze sprawdzi.
Bo stanie się to:
Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości