Witamy ! |
---|
|
jrzeuski napisał(a):A ile dałeś za ten zestaw i gdzie go dorwałeś? Bo się zastanawiam czy przekładnię uszczelniać czy kupić niecieknącą używkę. Szlag mnie już trafia z tym wyciekiem i z 10 litrów płynu już przez tych parę lat poszło w glebę.
jrzeuski napisał(a):Nie no przekładnie używaną nawet za 100 idzie dorwać i jest plug'n'play, więc wybór jest prosty...
jrzeuski napisał(a):Wtedy można kombinować z dwóch jedną sprawną
E tam, mnie się zdarza nawet klocki hamulcowe i akumulatory używane wkładać. Ekologicznym trza być i dojeżdżać części na śmierć zamiast wyrzucać na śmietnik A ja nie mam żadnych trudności w egzekwowaniu wyroków śmierci, którymi jest montaż w mojej Frocie. Choć trzeba przyznać, że niektórzy delikwenci bardzo kurczowo trzymają się życia Ale w końcu odchodzą śmiercią tragiczną na placu boju, za to w glorii i chwale Nowych trochę byłoby szkodanightman napisał(a):Używki to w ostateczności.
brum napisał(a):Uszczelnienie przekładni to ok 15zł, zazwyczaj leje się na wałku do którego jest przykręcony wąs. Uszczelniacze się kupi w każdym sklepie z łożyskami.
No to mnie zniechęciliście do naprawy. Dolewki płynu i czekanie na okazję taniej przekładni zdecydowanie bardziej mi leżąnightman napisał(a):Co do wąsa to fakt.... 5 kilo młota a i tak na grzaniu palnikiem się skończyło.
nightman napisał(a):Skoro tak piszesz. Szukałem tych uszczelnień w sklepach zajmujących się tylko uszczelnieniami i zawsze w tym czegoś brakowało do konkretnej miary jaka miała być założona. Albo było miarowe ale miękkie bez stali w środku. Albo jak już wszystko prawie grało to było to na jedną wargę a nie na dwie.... Teraz wiem, że ten spodni nie musi być 7mm bo tam wlezie i 9mm ale kolejny za nim musi być na miarę i ten od kierownicy też bo inaczej segera nie upchasz. Trochę jednak podana przez Ciebie cena 15 zeta jest mi lekko dziwna, bo to co złapałem "po lokalu" łapało się w okolicy 50-60 zeta i zawierało tylko 3 uszczelniacze i o-ring. No ale może szukałem u drogich.
brum napisał(a):może są jakieś uszczelniacze to wlej
ja kupiłem dolny, a zamiast tego w środku dałem oring jak sylwian. więc wyszło mało. Paweł zrobił tak samo.
Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości