Strona 2 z 2

Re: Drążki skrętne

PostNapisane: 29 wrz 2010 13:14:30
przez jrzeuski
Tę dużą od regulacji zawieszenia? :shock:

Re: Drążki skrętne

PostNapisane: 29 wrz 2010 15:37:54
przez ttoby
tak te duza .... :/ wszyscy sie dziwia ... :)

Re: Drążki skrętne

PostNapisane: 23 mar 2011 17:58:31
przez Łukaszwawa
odświeżam temacik , bo mam dwa pytanka :

1. czy jeżeli zaczne kręcić to podniesie sie tył i przód ???

2. czy po podkręceniu drążki nie będą słabsze ?

Re: Drążki skrętne

PostNapisane: 23 mar 2011 18:17:51
przez Arni
1 - Jak zaczniesz kręcić podniesie się tylko przód.
2 - Tu nie da się przeholowac - koniec gwintu na śrubie oznacza koniec możliwości regulacji. Drążka nie osłabisz fabryczna regulacją, chyba, że zaczniesz majstrować z wieloklinem.

Re: Drążki skrętne

PostNapisane: 23 mar 2011 18:23:39
przez Łukaszwawa
Arni napisał(a):1 - Jak zaczniesz kręcić podniesie się tylko przód.
2 - Tu nie da się przeholowac - koniec gwintu na śrubie oznacza koniec możliwości regulacji. Drążka nie osłabisz fabryczna regulacją, chyba, że zaczniesz majstrować z wieloklinem.



wielkie dzięki , no to idzmy za ciosem jaki jest najtańszy sposób podniesienia tyłu ??

Re: Drążki skrętne

PostNapisane: 23 mar 2011 18:55:30
przez Pawel
Łukaszwawa napisał(a):wielkie dzięki , no to idzmy za ciosem jaki jest najtańszy sposób podniesienia tyłu ??

Dział "Lift" odpowie na Twoje pytanie...

Re: Drążki skrętne

PostNapisane: 16 paź 2013 12:38:15
przez majchrzak.slawomir
Witam! Mam pytanie czy do podkręcania drążków muszę podnieść auto czy może stac na kołach? Auto stoi równo i dość wysoko ale podczas jazdy po przejechaniu przez garb zawiecha dobija do końca. :( Wymienilem juz amory, ale to nic nie dało. Mam nadzieję ze to tylko kwestia podkrecenia.Pozdrawiam!

Re: Drążki skrętne

PostNapisane: 16 paź 2013 12:46:16
przez jrzeuski
Może stać na kołąch. Zwłaszcza, że chcesz je opuścić jak mniemam skoro zawias dobija.

Re: Drążki skrętne

PostNapisane: 16 paź 2013 13:28:03
przez ali
Ja jednak proponuję przynajmniej lekko podnieść, bo raz że lekko sie kręci a dwa gwint na śrubie mniej cierpi.

Re: [All] Drążki skrętne

PostNapisane: 17 paź 2013 15:31:02
przez majchrzak.slawomir
Myślałem że należy podnieść auto, czyli podkręcić żeby drążki bardziej się skręciły i tym samym niwelowaly tendencję do dobijaniu zawieszenia po przejechaniu przez np.garb. Kiedy przejeżdża pierwsze koło a auto idzie do góry to wszystko jest miękko a przy zjeździe kiedy auto idzie w dół czuć takie dobicie. Mysle ze to właśnie kwestia podkręcania. Drążki maja za duzo pola skrętu i nie wychwytuja końca ruchu wachacza. Mogę sie mylić i proszę o wyrozumiałość, moglem napisać jakieś bzdury. Proszę o ewentualne wyjaśnienie i pomoc. Pozdrawiam!

Re: [All] Drążki skrętne

PostNapisane: 18 paź 2013 13:19:28
przez jrzeuski
A to w końcu górny czy dolny wahacz bije o ogranicznik? Półosie są poziomo jak auto stoi czy jakoś inaczej? Tył nie dobija? Sprawdzałeś sprężyny czy są całe?

Re: [All] Drążki skrętne

PostNapisane: 19 paź 2013 14:06:49
przez majchrzak.slawomir
Trudno mi jest ocenić co tam dobija. Wiem ze normalnie w autach tego nie ma... a z tylem jest tak ze nie czuć dobijania ale każda napotkana dziura na drodze przenosi się na karoserie i podruzujacy narzekają ze trzęsie i nie wygode...

-- Dodano 19 paź 2013 14:48:34 --

Trudno mi jest ocenić co tam dobija. Wiem ze normalnie w autach tego nie ma... a z tylem jest tak ze nie czuć dobijania ale każda napotkana dziura na drodze przenosi się na karoserie i podruzujacy narzekają ze trzęsie i nie wygode...

Re: Odp: [All] Drążki skrętne

PostNapisane: 19 paź 2013 18:52:37
przez brum
Wymień amortyzatory.

Re: [All] Drążki skrętne

PostNapisane: 19 paź 2013 20:16:08
przez tomsor
Napisał że już wymienił...