Strona 1 z 1

[2,3] pompa wspomagania, jak złożyć

PostNapisane: 29 gru 2012 18:28:03
przez lukskyloker
Witam. Znowu potrzebuje pomocy fachowców :) A mianowicie chodzi mi o to że pękł mi wąż wspomagania kierownicy (mała dziurka-pompa działała do samego końca), więc garaż-gleba i odkęcenie starego, zakucie nowego, zakładam odpalam i ..... nie ma wspomagania. nie słychać wogóle jej pracy, tak samo znikło całkowicie wspomaganie 0%. myślałem że może zapowietrzona, więc na siłę raz w lewo do oporu, raz w prawo i nic. Zastanowim się w jakiej kolejności mają być te zaworki które wypadły z pompy gdy odkręciłem kluczem 22 przewód z pompy. (zmieniałem kolejność ale również nic. może ktoś wie jak mają być wsadzone lub może ktoś posiada jakiś schemat pompy?? BYło by super. Z góry dzięki za pomoc...

Re: pompa wspo-kiero. jak złożyć [2,3 td]

PostNapisane: 29 gru 2012 22:04:50
przez Trzeci
Hm nie powinno nic wypaść po odkręceniu węży.... ja zakuwałem nowy i nic nie wypadało. A tak BTW to dolałeś płynu? bo nigdzie o tym nie piszesz

Re: pompa wspo-kiero. jak złożyć [2,3 td]

PostNapisane: 30 gru 2012 08:21:45
przez lukskyloker
Płyn jest. Zresztą już po problemie. Jak się okazoło wyskoczyła jeszcze spreżyna! Znaleźliśmy ją. Czyli prawidłowa kolejność to: sprężyna, zawor sitkiem go góry pompy, drugi zawór ktory jest przykręcany kluczem 22 i przewód ciśnieniowy na klucz 16! Git-majonez! Można znowu śmigać :) jeszcze tylko pod przykryciem nocy musze silnik na myjni 24h umyć! Bo zarzygany że hoho. Ok dzieki za zainteresowanie! Pzdr.